Sökning: "silent media"

Visar resultat 1 - 5 av 40 uppsatser innehållade orden silent media.

  1. 1. Impact of Parental Incarceration in Iceland

    Master-uppsats, Lunds universitet/Sociologi; Lunds universitet/Sociologiska institutionen

    Författare :Daníel Gudjónsson; [2023]
    Nyckelord :Social Sciences;

    Sammanfattning : Children of prisoners have increasingly been touted as the silent victims of incarceration due to the emotional and mental distress that often occurs following a parent's incarceration. Unfortunately, these children have not been met with much academic interest in Iceland. LÄS MER

  2. 2. Silent Followers! : A Qualitative Study on the Factors Behind Low Comment Engagement Among Luxury Brand Followers on Instagram

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Lara Kayyal; Shahed Karkoor; [2023]
    Nyckelord :Instagram; Follower Engagement; Algorithm; Social media; Luxury brands.;

    Sammanfattning : This research explores the reasons why followers of luxury brand Instagram accounts engage less frequently through commenting despite having a large number of followers. The study addresses the research question: "Why do Instagram followers of the luxury brand engage less through comments despite having a large number of followers?". LÄS MER

  3. 3. Bringing Brands to Life: A study on the impact of brand anthropomorphism and personalization on advertisement attitudes in a social media context

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Sofia Alm; Rebecca Åbom; [2023]
    Nyckelord :Brand Anthropomorphism; Personalization; Privacy Concerns; Brand Trust; Advertisement Attitudes;

    Sammanfattning : Brand anthropomorphism is a frequently used marketing strategy to enhance a brand's humanlike features and characteristics. Businesses use brand anthropomorphism to increase their brands' appeal, likeability, and memorability for consumers. LÄS MER

  4. 4. Den tysta opinionen : Opinionsbildare i tryckt svensk pressom Afghanistan-insatsens mål och målsättning 2001-2017

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för idé- och samhällsstudier

    Författare :Mikael Pawlo; [2023]
    Nyckelord :Afghanistan; Afghanistaninsatsen; press; opinion; opinionsbildare;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Diskussioner om valfusk på Twitter inför riksdagsvalet 2022

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Noel Yrigoyen Navarro; Isak Melander; [2023]
    Nyckelord :Electoral fraud; Twitter; Parliamentary elections 2022; Valfusk; Twitter; Riksdagsvalet 2022;

    Sammanfattning : I Sverige förekommer diskussioner om valfusk på sociala medier. Vid valet 2018 låg Valmyndighetens hemsida nere efter en överbelastningsattack, och fyra år senare sprids fortfarande teorier om att Valmyndigheten själva stängt ner sin hemsida för att påverka valresultatet (SvD, 2022). LÄS MER