Sökning: "sissel hedqvist"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden sissel hedqvist.

  1. 1. Non-conscious Attitudes - a study of young people’s attitudes towards product placement

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Sissel Hedqvist; [2012-09-17]
    Nyckelord :product placement; attitudes; media; consumption; television; series; film; brands; culture; non-conscious consumption;

    Sammanfattning : Title: Non-conscious Attitudes - a study of young people’s attitudes towards product placement Author: Sissel Hedqvist Course: Term Paper in Media- and Communications Studies Term: Spring Term 2012 Supervisor: Marie Grusell Word count: 23 334 Objective: to find out young people in Sweden’s attitudes towards product placement in film and television series Method: Qualitative in-depth interviews Main result: The research shows that product placement is not a subject that is in the forefront of the respondents’ mind. They are aware of its existence but do not give it much thought, nor is it a subject that they discuss at length with anybody. LÄS MER

  2. 2. Jag pratar inte med folk jag inte känner. En studie av kommunikationen mellan TV4:s lokala nyhetsredaktioner

    C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Linnea Erwander; Sissel Hedqvist; [2010-08-04]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Titel: Jag pratar inte med folk jag inte känner Författare: Linnea Erwander och Sissel Hedqvist Handledare: Monica Löfgren Nilsson Kurs: Examensarbete i medie- och kommunikationsvetenskap. Institutionen för journalistik medier och kommunikation (JMG) Göteborgs universitet. LÄS MER