Sökning: "smartphone marknadsföring"

Visar resultat 1 - 5 av 28 uppsatser innehållade orden smartphone marknadsföring.

  1. 1. Unleashing the Potential: Investigating the Effects of an Extended Museum Visit Concept on Visitor Experience and Behavior : A Case Study on Using AR Technology to Extend the Museum Visit

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Agnes Shutrick; [2023]
    Nyckelord :Museum experience; Experience Economy; Extended Museum Visit; Augmented Reality; Experimental Marketing; Museiupplevelse; Upplevelseekonomi; Det Förlängda Museibesöket; Förstärkt Verklighet; Experimentell Marknadsföring;

    Sammanfattning : Museums contribute to the cultural landscape of a country. To attract visitors, museums should embrace new technology and constantly expand their offerings. LÄS MER

  2. 2. Syns man inte så finns man inte : En studie om hur småföretag använder sociala medier som marknadsföringskanal för att leda kunden till den fysiska butiken

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Nohad Salame; Frida Eriksson; [2022]
    Nyckelord :Social media marketing; social media; AIDA-model; marketing communication; relationship marketing; WOM; eWOM; small business marketing; interaction;

    Sammanfattning : Dagens digitala teknologi och sociala medier har alltmer satt sin prägel inom handeln och detta beror främst på att majoriteten människor idag har en smartphone där man ständigt är uppkopplad och aktiv inom sociala medier. Sociala medier används idag även av de flesta handelsföretag inom detaljhandeln och fungerar som en plattform där man kan nå ut till en större och bredare publik. LÄS MER

  3. 3. Outsmart your phone: How commitment contracts can help us spend less time on our phones and why they work better for you than for me

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Max Bartels; [2019]
    Nyckelord :commitment contracts; self-control; goal setting; future self-continuity;

    Sammanfattning : This master thesis seeked out to address arising problems from increases in smartphone usage. Many of us spend multiple hours a day on our phones. While the benefits mobile devices can bring are obvious for most, our increasing usage of and psychological dependency on such devices come with serious side-effects. LÄS MER

  4. 4. Permission Based Risk Assessment for Enhancing Privacy of Android Users

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Muhammad Rashid Idris; [2018]
    Nyckelord :Android; Mobile apps; Privacy; Risk assessment; Principle of Least Privilege; EBIOS; Android; Mobila appar; Integritet; Riskbedömningsmetoden; Princip om lägst privilegium; EBIOS;

    Sammanfattning : Mobile applications tend to access data beyond their intended functionality and share this data with third parties for various purposes including marketing, profiling and advertisement. This data also includes user’s personal information and access to this personal information without user’s consent put user’s privacy at risk. LÄS MER

  5. 5. Exploring the barriers of consumer purchasing in M-commerce : A Qualitative Study

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Jennie Larsson; Charley Litchfield; Filippa Smedberg; [2018]
    Nyckelord :M-commerce; Internal barriers; External barriers; Smartphone; Consumer purchasing.;

    Sammanfattning : Purpose: Explore the external and internal barriers preventing consumer purchases in M- commerce. Research Questions:RQ1: What are the external barriers that prevent consumer purchases on smartphones?RQ2: What are the internal barriers that prevent consumer purchases on smartphones? Methodology: This thesis is a qualitative study using an exploratory purpose and used a cross- sectional strategy collecting data through two focus groups. LÄS MER