Sökning: "smartphone samsung"
Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden smartphone samsung.
1. Performance Assessment of Networked Immersive Media in Mobile Health Applications with Emphasis on Latency
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska HögskolaSammanfattning : Cloud VR/AR/MR (Virtual Reality, Augmented Reality, and Mixed Reality) services representa high-level architecture that combines large scale computer resources in a data-center structurestyle set up to render VR/AR/MR services using a combination of very high bandwidth, ultralow latency, high throughput, latest 5G (5th Generation) mobile networks to the end users. VR refers to a three-dimensional computer-generated virtual environment made up ofcomputers, which can be explored by people for real time interaction. LÄS MER
2. The Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty : Case Study of Samsung Smartphones in Vietnam
Master-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: Social media marketing has been used to facilitate communications and interactions between customers and brands and is considered as the effective driver to influence the customers’ buying behaviours and loyalty. Since its emergence in Vietnam market, Samsung smartphone brand has secured a considerable market share in this country and has activated some social media platforms to stay connected with its customers. LÄS MER
3. Kontaktlösa betalningar med smarta telefoner
M1-uppsats, KTH/Hälsoinformatik och logistikSammanfattning : Företaget Hajenterprise vill göra en forskning inom kommunikation för att hantera kontaktlösa betalningar för att kunna ta betalt kontaktlöst med hjälp av mobilen. Idag används bankkort för att betala för de flesta saker. Nya betalningssätt har rört sig mot kontaktlösa köp med hjälp av smarta telefoner och NFC-teknologier. LÄS MER
4. Varumärkesrivalitet: Om konsumenters emotionella anknytning till varumärken och rivalitet
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Varumärkesrivalitet - Om konsumenters emotionella anknytning till varumärken och rivalitet. Nivå: Examensarbete för kandidatexamen i företagsekonomi. Författare: André Berntsson, Linnéa Odbratt. Handledare: Jonas Molin, Lars-Johan Åge. LÄS MER
5. Applying Aaker´s Brand Equity model in a Brand Preference Context : A comparative study between Samsung and Huawei Smartphone users
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : .... LÄS MER