Sökning: "social commerce"

Visar resultat 1 - 5 av 139 uppsatser innehållade orden social commerce.

  1. 1. The economic and social role of married women in the agricultural production system in the region of Muea–Cameroon

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Författare :Fomu Agnes Takamo; [2019]
    Nyckelord :economic role; social role; agricultural production system; married women; gender relation; Cameroon;

    Sammanfattning : Married women play a vital economic and social role in the agricultural production system in Cameroon. These women are mostly involved in food crop production. LÄS MER

  2. 2. Does social media advertising influence purchasing behavior via EWOM? : A survey study on millennials at LTU

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle; Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Araz Jamshidi; Oliver Östensen; [2019]
    Nyckelord :Advertising; Millennials; Social media; Purchase decision; Electronic Word Of Mouth EWOM .;

    Sammanfattning : Social media is a big part of a millennial's life. It is where they communicate with their friends and share experiences. Companies know this and are subsequently trying to reach consumers on social media with their advertising. LÄS MER

  3. 3. Honungsbi-ledarskap i e-handelsföretag i Sverige : - en studie av hållbart ledarskap

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi; Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Cecilia Rosen; Amarvir Singh; [2019]
    Nyckelord :Honeybee Leadership; Sustainable Leadership; E-commerce; Innovation; Investment in Personnel; Environment and Social Responsibility.; Honungsbi-ledarskap; Hållbart ledarskap; E-handel; Innovationsförmåga; Investering i personal; Miljö och Socialt ansvar.;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Honungsbi-ledarskap i e-handelsföretag i Sverige - en studie av hållbart ledarskap Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Cecilia Rosen och Amarvir Singh Handledare: Kristina Mickelsson och Agneta Sundström Datum: 2019 - januari Syfte: Syftet med studien är att få ökad kunskap om hur företagsledare inom e-handelsföretag i Sverige hanterar hållbarhet genom honungsbi-ledarskap, riktat mot innovationsförmåga, miljö och socialt ansvar samt investering i personal. Metod: Studien utgår från en kvalitativ metod med utgångspunkt i den hermeneutiska ansatsen. LÄS MER

  4. 4. Den digitala handelns fastighetsmarknad - Var ska E-handeln lokaliseras?

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Fastighetsvetenskap

    Författare :Eric Håkansson; Linus Nässén Odell; [2018]
    Nyckelord :E-handel; logistik; lager; fastighet; lokaliseringsteori; regression; intervju; GIS; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The fact that e-commerce has increased significantly in recent years has not gone unnoticed, and its features have been marked in both private life as well as in business. The physical commerce has changed to an increased shopping through the internet, which is a development of the trade of goods that was one of the earliest commercial forms. LÄS MER

  5. 5. Implementing an Address System in Uganda : How will it Affect Commerce?

    Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)

    Författare :THERESE JERNBECK; [2018]
    Nyckelord :Uganda; address system; digital solution; infrastructure; commerce; Uganda; adressystem; digitala lösningar; infrastruktur; handel;

    Sammanfattning : Uganda is a low-income country in eastern Africa which has experienced social and economic improvements since the mobile phone was launched (Deloitte, GSMA, and Cisco, 2012). The positive attitude towards mobile solutions contributes to the country´s growth in the international world, even if some circumstances are blocking the full potentials (African Development Bank, 2014). LÄS MER