Sökning: "social commerce"

Visar resultat 6 - 10 av 295 uppsatser innehållade orden social commerce.

  1. 6. Development of a web application with focus on navigability : How is the usability on a web application for E-commerce of plants and cuttings affected by its navigability?

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Johan Christiansson; Silje Graarud; Lovisa Ivarsson; Torsten Liljedahl; Klara Nylén; Selma Renqvist; Olof Swedberg; Philip Wissinger; [2023]
    Nyckelord :navigability; usability; web application;

    Sammanfattning : The purpose of this project was to determine how the experienced navigability of a web application affects its usability. In order to further investigate this, a web application called Sprouty was created, an easy-to-use web application that promotes individuals to buy and sell pre-owned plants and cuttings. LÄS MER

  2. 7. Tillit redan vid första mötet? : User Experience (UX) påverkan på tillit mellan företag och kund

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Alexander Andersson; Jonas Eklund; [2023]
    Nyckelord :UX; User Experience; Design; Usability; Trust; Loyalty; Customer relations; UX; User Experience; Design; Användarvänlighet; Tillit; Lojalitet; Kundrelationer;

    Sammanfattning : Företag som arbetar aktivt med dess kundrelationer har stora möjligheter att öka sina intäkter. Genom att bibehålla 5% av sina kunder kan företagets intäkter öka med nästan 100%. LÄS MER

  3. 8. INTERWEAVE - Food production interweaving with cultural programs, housing, and public places in Slakthusområdet, Stockholm.

    Master-uppsats, KTH/Stadsbyggnad

    Författare :Md Ratin; [2023]
    Nyckelord :Slakthus; Incest farming; Vertical farming; Lab-based farming; Culture;

    Sammanfattning : Slakthusområdet, a historically significant slaughterhouse district in Stockholm, stands as a testament to the dynamic nature of urban landscapes, characterized by the relentless tide of rapid urban change. Over the years, this district has undergone multiple transformations, mirroring the shifting needs and aspirations of the city. LÄS MER

  4. 9. Context-Aware Fashion Recommender Systems to Provide Intent-based Recommendations to Customers

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Edda Waciira; Marah Thomas; [2023]
    Nyckelord :e-commerce; Fashion Recommendation Systems; Machine Learning; Recommendation Systems;

    Sammanfattning : In recent years, Recommendation Systems have revolutionized how social media and ecommerce are used. Fashion Recommendation Systems have made it easier for customers to do shopping, by recommending items to them based on various factors, such as their previous orders, and their similarities to other users. LÄS MER

  5. 10. Go with the flow : En studie om social konsumtion på TikTok

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Madeleine Eckert; Stella Nilsson Ternström; Emelie Danielsson; [2023]
    Nyckelord :TikTok; Fashion Communities; Consumer Behaviour; Hauls; Social Commerce; eWOM; Flow.; TikTok; communities; konsumentbeteende; hauls; social commerce; eWOM; flow;

    Sammanfattning : I takt med att sociala medier har växt sig större har konsumenters shoppingbeteende förändrats. Inköp av produkter sker numera i allt större utsträckning på sociala medier. LÄS MER