Sökning: "sociala medier input"
Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden sociala medier input.
1. Exploring the Use of Attention for Generation Z Fashion Style Recognition with User Annotations as Labels
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : As e-commerce and online shopping have increased worldwide, the interest and research of intelligent fashion systems have expanded. Given the competitive nature of the fashion market business, digital marketplaces depend on determining customer preferences. LÄS MER
2. Using Machine Learning to Connect Brands with Influencers
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronikSammanfattning : With the increase of social media users, marketing through social media channels is becoming more and more important for large and small businesses around the globe. This form of marketing can be done in different ways. LÄS MER
3. Implementation of Citizens’ Observations in Urban Pluvial Flood Modelling
Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknikSammanfattning : Damages caused by urban pluvial floods are believed to increase due to climate change and urbanization as more citizens are impacted in densely populated cities and extreme rainfalls occur more frequently with higher intensities. To prepare cities for these calamities, urban pluvial flood models are created to provide knowledge about how an extreme rainfall event could inundate the studied city. LÄS MER
4. En kvalitativ studie om marknadsföring via influencers inom skönhetsbranschen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : Syftet med denna studie är att utveckla en djupare förståelse för vilken roll en influencer spelar i konsumentens köpprocess för skönhetsprodukter. Influencers som etablerar nya varumärken är idag ett vanligt förekommande fenomen inom skönhetsbranschen och har visat sig innebära en stor genomslagskraft. LÄS MER
5. Gilla gillare! : En studie i vad som påverkar engagemang på Instagram
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : Social media in general and Instagram specifically has evolved quickly over time. Thanks to this, companies have taken the opportunity to get an easier access to a marketing segment that not only can give visible engagement that could enhance their marketing or branding, but also gives the users a communication channel that easily creates a relationship with the companies. LÄS MER