Sökning: "spelelement"
Visar resultat 16 - 20 av 82 uppsatser innehållade ordet spelelement.
16. Feasibility of a program that helps evaluate the effects of gamification
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Gamification is a modern concept which refers to the act of adding game elements to a nongame environment. Especially interesting is gamification when applied to a learning environment in the form of game based learning (GBL). GBL has proven to be successful and increases both student motivation and student result. LÄS MER
17. Gamification i produktivitetsapplikationer - En kvalitativ studie om vilka spelelement som har störst påverkan för användares motivation.
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Handelshögskolan vid Örebro UniversitetSammanfattning : .... LÄS MER
18. Effects of gamification elements in math software for children
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Mathematics is a subject many children find challenging and uninteresting. This is highly problematic because of its use in work and everyday life. Some schools are implementing game-based learning to increase the younger students’ positive relation towards mathematics. An example of a game that uses learning through play is Magical Garden. LÄS MER
19. Gamification i produktivitetsapplikationer - En kvalitativ studie om vilka spelelement som har störst påverkan för användares motivation.
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Handelshögskolan vid Örebro UniversitetSammanfattning : .... LÄS MER
20. En ekokritisk analys av hur A Short Hike tränar spelaren i hållbara värderingar
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The world is facing an ecological crisis, and it is essential that we transition to a sustainable culture and sustainable behavior. At the same time, the gaming industry produces games that largely contradict these principles. LÄS MER