Sökning: "sports apparel"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden sports apparel.
1. How do the Female Attitudes Towards Sustainable Branding Influence Purchase Intention in the Sportswear Industry : A qualitative study of women aged 20-50.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: The sportswear industry has grown rapidly in the past years, with sportswear becoming a popular choice for everyday wear and sports activities. However, concerns about sustainability have emerged, prompting consumers to think about their purchasing habits. LÄS MER
2. The role of athlete's sponsorship on the marketing strategy of a sports brand : A qualitative study conducted at HEAD France
Magister-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Athletes sponsorship has become an important part of the marketing communication mix for sports brands today. We know that athletes are major celebrities within the mass media in modern society and they can use their image and the power they have directly through their network to interact with customers. LÄS MER
3. Skaltyger med hydrofila textilmembran : Ett utredande arbete för Houdini Sportswear
M1-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitetsteknik, maskinteknik och matematikSammanfattning : Ett examensarbete utfört under tredje året på Sportteknologiprogrammet. Ett utredande arbete för Houdini Sportswear som behandlar tyger med hydrofila textilmembran. Syftet var att genom tester och försök jämföra tyger med hydrofila textilmembran och förstå hur dessa membran fungerade. LÄS MER
4. Next Generation of Active Underwear : Implementing Smart Textiles and Technologies
Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Sammanfattning : This report is a product from a master thesis project conducted at the Royal Institute of Technology during the spring of 2015. The project was performed at Innventia AB as a part of Exjobbsskolan which purpose is to create synergy between several master thesis projects. LÄS MER
5. Visual merchandising online : Utformning av produktsidor för sportkläder
Kandidat-uppsats, Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Denna uppsats handlar om visual merchandising online med fokus på företag som säljer sportkläder. Studien har genomförts ur ett konsumentperspektiv. Vår undersökning syftar till att studera produktsidor för sportkläder för att se hur konsumenter uppfattar den produktinformation, både visuell och verbal, som produktsidorna innehåller. LÄS MER