Sökning: "stakeholder involvement strategy"

Visar resultat 21 - 25 av 26 uppsatser innehållade orden stakeholder involvement strategy.

  1. 21. INTERPRETATIONS OF A CULTURAL LANDSCAPE : CASE STUDY IN IMPLEMENTATION OF ADAPTIVE CO- MANAGEMENT IN BALI’S SUBAK CULTURAL LANDSCAPE

    Master-uppsats, Stockholm Resilience Centre

    Författare :Gabriella Silfwerbrand; [2012]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Cultural landscapes are places that have developed distinct characteristics from the interaction of people and nature. Actors with different roles in a cultural landscape will interpret the value of the landscape features differently. LÄS MER

  2. 22. Stakeholder involvement in SOA : analyzing service identification as co-design

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Nafiseh Hadizadeh; [2012]
    Nyckelord :Service; Service Oriented Architecture SOA ; Service identification; Stakeholders; Co-design; Co-design scenario;

    Sammanfattning : The need for adapting rapidly to IT and business changes, reducing costs, delivering improved functionality of services and better integration push organizations towards service oriented architecture (SOA) adaption. Delivering SOA requires building systems at the business level, not just at the IT level. LÄS MER

  3. 23. Corporate social responsibility and stakeholder management in Unilever Ghana ltd

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Aissata Diallo; Nana Benyiwa Ewusie; [2011]
    Nyckelord :Stakeholder management; corporate social responsibility; strategy; stakeholder theory; business value;

    Sammanfattning : The concept of Corporate Social Responsibility (CSR) and stakeholder management is relatively new to the Ghanaian business sector. Unilever Ghana ltd. has consistently had a prominent CSR drive in Ghana for several years. LÄS MER

  4. 24. Strategier och budskap i CSR-kommunikation : En studie av två konsumentföretags tillvägagångssätt och anseende

    Kandidat-uppsats, Industriell marknadsföring och industriell ekonomi

    Författare :Susanne Andersson; [2010]
    Nyckelord :CSR; corporate responsibility; consumer companies; brands; stakeholder dialogue; communication strategies; communication messages; CSR; företagsansvar; konsumentföretag; varumärken; intressentdialog; kommunikations­strategier; kommunikationsbudskap;

    Sammanfattning : Att ta ett större ansvar inom miljömässiga, ekonomiska och sociala frågor blir en allt viktigare punkt på många företags agendor, och en allt betydelsefullare aspekt för konsumenter att ta hänsyn till när de överväger köp av produkter eller tjänster. Företagsansvar, internationellt benämnt som corporate social responsibility eller CSR, har också fått ett genombrott bland myndigheter och andra officiella organ såsom FN och EU, som jobbar för att underlätta för företag genom olika riktlinjer och redovisnings­standarder för CSR. LÄS MER

  5. 25. GIS model for the Land Use and Development Master Plan in Rwanda

    Magister-uppsats, Ämnesavdelningen för samhällsbyggnad

    Författare :Willem Tims; [2009]
    Nyckelord :GIS; Multicriteria Decision Analysis; AHP; Stakeholders; Decision-support system; Land-use suitability; Rwanda;

    Sammanfattning : This thesis was aimed at the development of a Geographical Information System (GIS) based model to support the Rwanda Land Use and Development Master Plan. Developing sustainable land management is the main task of this master plan. Stakeholder’s involvement was of key importance. LÄS MER