Sökning: "tallink"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade ordet tallink.
1. Marknadsföring på sociala medier : En kvalitativ studie om marknadsföringsstrategier av kryssningsturism på TikTok och Instagram
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/TurismvetenskapSammanfattning : The study has focused on the marketing strategy for the tourism cruises in the Baltic Sea,specifically Viking Line Sweden and Tallink Silja’s Sweden. The purpose of the study is tosee their marketing strategy on the social media platforms TikTok and Instagram and howtheir users interact with their posts. LÄS MER
2. The mayday way : Navigering på kryssningsfartyg vid evakuering av brand
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Abstract Nowadays we travel much more than we did before, this is mainly due to how easy it has become to get to different places. Traveling took a break during the corona pandemic but has now recovered a lot. Among these means of transport, we have cruise ships that are becoming increasingly common due to greater demand. LÄS MER
3. Evaluating the Strategic Benefits of the ITS Implementation at the Värta Port
Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : When City of Stockholm wanted to build apartments on land used and controlled by Ports of Stockholm a project was initiated with the purpose of accommodating this request. The project meant that one of the piers at the Värta Port was expanded and the ITS system was implemented at said pier. LÄS MER
4. Rederiers hantering av nya miljökrav : En studie om Birka Cruises, Tallink Silja och Viking Lines arbete med ekonomisk och miljömässig hållbar utveckling
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : The purpose of this study is to examine how Viking Line, Tallink Silja and Birka Cruises work with economic and environmental sustainability, and also to see how they work with new environmental legislations. In 2015 a new environmental legislation will be introduced, by the name Sulphur directive. LÄS MER
5. Att studera varumärken utifrån profil,image och identitet : En komparativ fallstudie av Tallink Silja AB och Viking Line AB
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : För att särskilja sig från konkurrenterna på marknaden behöver företag idag ett unikt koncept som gör att konsumenterna uppfattar företagets produkter och tjänster som pålitliga och tillfredsställande. Varumärken har fått en allt större betydelse i konsumenternas val av ett företags produkter och tjänster. LÄS MER