Sökning: "target audience"
Visar resultat 1 - 5 av 666 uppsatser innehållade orden target audience.
1. “MAN DRUNKNAR I INFORMATION FAKTISKT, DET ÄR ETT JÄTTEPROBLEM”. En kvalitativ intervjustudie av hur forskare söker information i sitt forskningsarbete.
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : To search for information today is, by many, seen as an easy and uncomplicated task. All you need is a digital device and the knowledge of the world is there for you to find and use. LÄS MER
2. Drag Slang in RuPaul’s Drag Race : Strategies and Success of the Japanese Translation
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för språk, litteratur och lärandeSammanfattning : This paper presents a study on the translation of slang used by drag queens. The study aims to examine how the slang used by drag queens in RuPaul’s Drag Race season 12 is translated into Japanese. The translation strategies used are revealed and the faithfulness of the translation is discussed. LÄS MER
3. Leveraging Gamification for Increased Motivation in Mobile Applications : A Quantitative Study Using Self-Determination Theory & Service-Dominant Logic
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Due to the increasing digitization of society, Gamification of services has become increasingly proliferated. Identifying and knowing how to manipulate the factors for successful implementation of gamification strategies is paramount. LÄS MER
4. Russian and Swedish stories of a failing country : An interpretivist theory-consuming narrative study of the interaction between strategic narratives and political myths in Sweden
Master-uppsats, FörsvarshögskolanSammanfattning : In this thesis I have conducted an interpretivist narrative study on the correlation between strategic narratives and political myths. The strategics narratives were found by analyzing articles written by Sputnik, and the political myths are identified in previous research. LÄS MER
5. Konsumentbeteende : Varför väljer svenska konsumenter plagierade lyxvaror istället för äkta
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Denna studie utforskar faktorer som påverkar Svenska konsumenters beslutsfattande vid konsumtion av plagiatprodukter. Förfalskade produkter är imitationer av populära märken som erbjuds till betydligt lägre priser än originalprodukterna. LÄS MER