Sökning: "the MeWe generation"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden the MeWe generation.
1. Second hand : the MeWe generation as a driving force
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : The second hand and vintage clothes market is increasing and the attitude and perception of the clothes are changing. Demographic age groups are important driving forces for change of attitudes and values. LÄS MER
2. Fashionfever-A study on the fashion bloggers’ influence on the MeWe-generation’s fashion consumption
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : AbstractDuring the recent years the fashion business has taken huge place on the Internet as a result of the emerging social media tools. One of these tools, which is the focus of this thesis, is the fashion blogs which over the past years become more popular and are today seen as a source of information and inspiration for fashion styles and upcoming trends. LÄS MER
3. Mobila applikationer som reklam
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Abstract Title: Consumer perception of mobile marketing Institution: Department of Service Management, Campus Helsingborg, Lund University Level: Master’s degree Authors: David Zetterlund and Jonas Lörnell Supervisors: Jessica Enevold and Katja Lindqvist Issue: Mobile marketing is the fastest growing category of advertising right now. Mobile marketing allows direct-targeted advertising to users and is now mainly implemented through so-called applications - programs that are downloaded to the phone and used for various purposes. LÄS MER
4. Bloggar : En trovärdig marknadsföringskanal?
Kandidat-uppsats, Handelshögskolan BBSSammanfattning : Vi vill reda ut vilka olika faktorer som kan ha betydelse för bloggar som trovärdig marknadsföringskanal. Vi har använt oss av en kvalitativ ansats för att få en djupare förståelse för bloggar som ett marknadsföringsverktyg. Genom en deduktiv metod har vår teoretiska referensram utgjort utgångspunkten för vår empiriska data. LÄS MER
5. Från organisation till relation : en kvalitativ studie av två generationers syn på ledarskap
Kandidat-uppsats, HLK, Medie- och kommunikationsforskningSammanfattning : Bakgrund: Den svenska arbetsmarknaden står inför en stor förändring. De snart pensionsfärdiga medlemmarna av Rekordgenerationen (födda 1945-54) är på väg att lämna arbetslivet, samtidigt som den unga MeWe-generationen (födda 1980-89) precis har tagit, eller skall ta, klivet in i företag och organisationer. LÄS MER