Sökning: "thesis in brand strategic management"
Visar resultat 16 - 20 av 60 uppsatser innehållade orden thesis in brand strategic management.
16. En röst från Danderyds sjukhus: Hur en offentlig organisation använder podcastmediet i sin varumärkeskommunikation
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : In this bachelor’s thesis, the branding communication in Danderyd hospital’s podcast Akutsjukhuset is examined, aiming to generate knowledge regarding how a public organisation can use the podcast medium in its branding operations. Thus, the study intends to fill the knowledge gap regarding how public organisations use the podcast medium in their branding communication. LÄS MER
17. Hur förklaras ett framgångsrikt lågprisflygbolags affärsstrategi av RBV och Porters femkraftsmodell? : en fallstudie av Ryanair
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Den här studien har syftat till att undersöka och analysera skillnaderna i hur de två teorierna Resource-based view (RBV) och Porters femkraftsmodell förklarar en framgångsrik affärsstrategi, men även hur de olika faktorerna som identifieras i de olika teorierna kan relateras till varandra. Det irländska flygbolaget Ryanairs affärsstrategi kommer studeras och användas som stöd för studien. LÄS MER
18. Online Spoof Illustrations in the Aftermath of a Reputational Brand Crisis: Defining the Phenomenon and Its Consequences for Brand Management
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this thesis is to explore the phenomenon of online spoof illustrations that are created in the aftermath of a reputational brand crisis. In a first step, characteristics of these illustrations are assessed and categorized. Subsequently, their impact on a brand’s reputation is investigated. LÄS MER
19. Automotive Fleet Sales Management
M1-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Background The Master’s Thesis Case Study Company is a premium brand automotive OEM. In the Swedish fleet car (or company car) market, the company is lagging behind its main competitors in terms of market share a fact that is not true for several other European markets. LÄS MER
20. Developing an integrated cross-cultural marketing communication strategy for software developing B2B SMEs
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : This thesis has been created as a response to the growing interest among small and medium-sized business-to-business software developers to internationalise in order to grow their businesses. The initial study of the problem lead to the insight that a strategic mix of communication channels is a key success factor for an internationalisation. LÄS MER