Sökning: "thomas helgesson"

Visar resultat 1 - 5 av 15 uppsatser innehållade orden thomas helgesson.

  1. 1. Fashion Killa : A study on teenager’s attitudes towards luxury fashion clothing brands.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Martin Säterö; Albert Winter; [2019]
    Nyckelord :marketing; attitudes; marketing strategies; luxury; fashion; teenagers; generation z; generation x; generation millennials; peer pressure; psychological benefits; economy; sales; strategies; social media; luxury marketing; branding; fashion;

    Sammanfattning : Title: Fashion Killa: A study on teenager’s attitudes towards luxury fashion clothing brands. Bachelor Thesis 15HP in Business Economics (Marketing) Halmstad University School of Business, Engineering and Science  Supervisor: Thomas Helgesson Examiner: Venilton Reinert Purpose: The purpose of this essay is to examine the underlying factors that affect teenager’s attitudes towards luxury fashion clothing brands. LÄS MER

  2. 2. The future of Real estate lies in the Internt of Things

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Fabian Henningsson; Harley Ljungdahl; [2018]
    Nyckelord :IoT; IoT and real estate; Smart cities; value creation; IT and value creation; IoT value creation and value chain model;

    Sammanfattning : Title: The future of Real estate lies in the Internet of Things Date: 2018-05-22 Grade: Bachelor Thesis Authors: Fabian Henningsson & Harley Ljungdahl Supervisor: Navid Ghannad Purpose: Understand how IoT can create value when implemented within real estate companies Frame of reference: In this part we will present our frame of reference. Our key concepts when gathering this secondary data was IoT, Value creation. LÄS MER

  3. 3. Attitudes toward location-based advertising on Social Media platforms

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Linnea Czarnecki; Josefie Nyberg; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Title: Attitudes toward location-based advertising on Social Media platforms Authors: Josefie Nyberg and Linnea Czarnecki Supervisor: Thomas Helgesson Level: Bachelor thesis, 15 hp (credits) Keywords: location-based advertising, Social Media, LBA, advertising acceptance Purpose: The purpose of this study is to determine potential differences in attitudes toward location-based advertising (LBA) between different Social Media platforms. The study also aims to examine if additional factors could be affecting the LBA acceptance on Social Media. LÄS MER

  4. 4. Vi behöver mer tjejlego! : En fallstudie om pedagogers arbete med att motverka traditionella könsmönster på fritidshemmet

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Södertörns högskola/Lärarutbildningen

    Författare :Thomas Helgesson; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Inbound marketing och dess roll i att få lojala kunder : En kvalitativ studie ur ett märkesinnehavarperspektiv

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Selena Fridvad; Diana Ometlic; [2017]
    Nyckelord :inbound marketing; content; customer relationships; customer loyalty; inbound marketing; innehåll; kundrelationer; kundlojalitet;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie är att få en ökad förståelse för inbound marketing i ett business-to-business kontext och beskriva vilken roll strategin har i att få lojala kunder. Studien utgår från en kvalitativ metod, fallstudieansats där tre företag studerats och intervjuats. LÄS MER