Sökning: "tickets"

Visar resultat 1 - 5 av 93 uppsatser innehållade ordet tickets.

  1. 1. Köper flygresenärer biljetter trots konkursrisk? En kvantitativ studie om konsumenters syn på konkursrisk i flygbranschen

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Elof Hallin; Richard Petersen; [2020-05-05]
    Nyckelord :Risk; Flygbolag; Konkurs; Konsumentbeteende; Förutbetalda intäkter; Förbokade flygresor; Altman Z-värde; Volatilitet; Finansiell stress;

    Sammanfattning : This report aims to analyse if there is a connection between the risk of bankruptcy of anairline company and the amount of prebooked tickets made by the customers. In the airlineindustry, booking and paying is made at the same time. LÄS MER

  2. 2. QuickBook : Web-based booking system for dinner parties and events

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi; Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi; Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi; Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Agnes Abrahamsson; Carolina Gripsborn; Anto Juko; Catya Kemppainen; [2020]
    Nyckelord :Web-application; booking; booking-system; nations; IT; event; planning;

    Sammanfattning : Göteborgs Nation is an organisation in Uppsala led by students at Uppsala University. The student nation provide social activities for the university's students, and they experience certain difficulties with the booking process for their events. LÄS MER

  3. 3. Implementation av ett digitalt biljettsystem anpassat för universitetsstudenter : med hänsyn till tillit och pålitlighet

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Databas och informationsteknik; Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Jesper Jissbacke; Uno Österman; Filip Nyberg; Agnes Öberg; Emil Strömberg; David Forslöf; Jesper Carlsson; Oskar Lindström; [2020]
    Nyckelord :Biljettsystem; digitalisering; digitalt; tillit; pålitlighet;

    Sammanfattning : Det nuvarande biljettsystemet för studentevenemang på Linköpings universitet genomförs nästan uteslutande genom fysiska biljettsläpp. Enligt en marknadsundersökning genomförd vid Linköpings universitet var 97% av biljettköparna och 96% av arrangörerna positivt inställda till att övergå till ett digitalt biljettsystem. LÄS MER

  4. 4. REVITALISING URBAN SPACE, AN ANT-BASED ANALYSIS OF THE FUNCTIONING OF THREE REDESIGNED PUBLIC SPACES IN ROSENGÅRD

    Master-uppsats, Malmö universitet/Kultur och samhälle

    Författare :Fatemeh Hamidi; [2020]
    Nyckelord :Public space; Design; Actor-network theory ANT ; Territoriality;

    Sammanfattning : Public space functions are essential for society to function because they can support social exchanges and building public life. This master thesis is a study of public life that unfolds in the setting of three redesigned public spaces in Rosengård, including Bokalerna, Rosens Röda Matta, and Rosengård Centrum. LÄS MER

  5. 5. Extracting Customer Sentiments from Email Support Tickets : A case for email support ticket prioritisation

    Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Albert Fiati-Kumasenu; [2019]
    Nyckelord :Machine Learning; Natural Language Processing; Sentiment Analysis; Cluster Ensemble; VADER; Customer support;

    Sammanfattning : Background Daily, companies generate enormous amounts of customer support tickets which are grouped and placed in specialised queues, based on some characteristics, from where they are resolved by the customer support personnel (CSP) on a first-in-first-out basis. Given that these tickets require different levels of urgency, a logical next step to improving the effectiveness of the CSPs is to prioritise the tickets based on business policies. LÄS MER