Sökning: "tjänsteerbjudande"
Visar resultat 11 - 15 av 47 uppsatser innehållade ordet tjänsteerbjudande.
11. Returhantering som potentiellt värdeförstörande
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Studien belyser hur returhantering behöver inkludera kundens perspektiv. Returhantering grundas idag utifrån effektivisering av returer och lönsamhet. Det finns behov av kundens perspektiv i returhanteringen för möjligheten av att förstå hur värde skapas och förstörs. LÄS MER
12. Den stora affären : En kvalitativ undersökning på kundens val av fastighetsmäklare
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : För många är bostadsaffären den största och viktigaste affär de kommer genomföra under sin livstid. Eftersom denna affär har så pass stor betydelse väljer de flesta att anlita en fastighetsmäklare som stöd och hjälp under sin försäljning. LÄS MER
13. En kvalitetsförbättring på spåren
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Vad: Kandidatuppsats VT 2017. Lunds universitet. Campus Helsingborg, Institutionen för Service Management. Titel: En kvalitetsförbättring på spåren - Om tjänstekvalitet ombord på fjärrtåg i Sverige. LÄS MER
14. If you book on your own, you travel on your own
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Syfte och forskningsfrågor Syftet med uppsatsen är att undersöka hur resebyråer möter konsumenters behov i det digitala samhället som präglas av en hård konkurrens. Vi vill också klargöra hur resebyråer konkurrerar i en ny konkurrensmiljö. LÄS MER
15. "Var handlar du mat någonstans?" En kvalitativ studie om oerfarna konsumenters beteende vid livsmedelsköp online
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Studien är en kvalitativ undersökning som utförts med det uttalade syftet att skapa en ökad förståelse för oerfarna konsumenters beteende vid livsmedelskonsumtion online. Studien baseras på Moran et al (2014, s. 202) modell som undersöker konsumenters resa i en digital kontext samt Jiang et al. (2015, s. LÄS MER