Sökning: "tricot"
Visar resultat 11 - 15 av 96 uppsatser innehållade ordet tricot.
11. The Role of the Physical Store in an Omnichannel Strategy : A qualitative study of Generation Z in the Swedish fashion industry
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The modern retail landscape is experiencing a continuous change due to digitalization. With the growing number of available channels, consumers' consequent behavior within the fashion retail environment are becoming ever more complex. LÄS MER
12. Hang in there : Hållbara galgar för Gina Tricot
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för designSammanfattning : Jag har arbetat i klädbutik i många år och har merän en gång irriterat mig över de befintliga galgarna.Min erfarenhet är att de ofta går sönder, fastnari varandra och kan vara mycket svårhanterade.Även flertalet kunder har uttryckt sin frustrationöver galgarnas bristande kvalitét. LÄS MER
13. Closing the Loop : Integrating Circularity within the Fashion Industry's Post-Retail Activities
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Globala studierSammanfattning : The fashion industry has historically been seen as synonymous with many unsustainable practices, such as overproduction, pollution, and mass-consumption. Today, many fashion brands are putting more attention to sustainability and are engaging in activities aimed at making the industry more environmentally friendly. LÄS MER
14. Trovärdigheten för värderingsdrivna marknadsföringsinitiativ
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Syftet med undersökningen är att få en djupare förståelse för vad värderingsdrivna marknadsföringsinitiativ genererar i relation till trovärdigheten för hållbarhetsarbete ur ett konsumentperspektiv. Vidare ämnar studien att undersöka hur det tillämpas av ett varumärke inom fast fashion-industrin, i den sociala kontexten på Facebook och Instagram. LÄS MER
15. Recycled fibers for circular economy - The case of the fashion industry
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaperSammanfattning : Some fashion companies have started to use recycled fibers to improve their sustainability practices, as it is a way to implement circularity into their business. By combining the theoretical frameworks of stakeholder theory, socio-technical (ST) systems and sustainable business models (SBM), this study discusses how the current business models of fashion companies relate to the concept of circular economy and what fashion companies’ future perspectives are. LÄS MER