Sökning: "two-way symmetric communication"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden two-way symmetric communication.

  1. 1. Corporate social responsibility communication in apparel retail industry

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Economics

    Författare :Natalie Saati; [2021]
    Nyckelord :apparel retail; CSR commitment; CSR communication; CSR communication strategy; CSR motives; institutional theory; legitimacy; sustainability; CSR; CSR engagemang; CSR kommunikation; CSR kommunikationsstrategier; CSR motiv; hållbarhet; institutionell teori; klädhandlare; legitimitet;

    Sammanfattning : The apparel industry is accused of being socially and environmentally irresponsible. Due to the growing awareness of the social and environmental impact caused by the apparel industry, stakeholders are increasingly vigilant and demand ethical corporate behavior. LÄS MER

  2. 2. How to communicate environmental efforts for value creation : a case study from a Swedish waste contractor in a B2B setting

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Fanny Skoglund; [2015]
    Nyckelord :Corporate identity; CSR; ; Environmental communication; image differentiation;

    Sammanfattning : Stakeholders’ pressure and expectations regarding environmental responsibility have forced companies’ to work with Corporate Social Responsibility (CSR) as an integrated part of their business strategy. Environmental responsibility is therefore valued higher than ever before and must be effectively communicated towards stakeholders’. LÄS MER

  3. 3. Blogga vårt varumärke! : Hur PR-utövare bör bemöta bloggare utifrånbloggarnas perspektiv.

    Kandidat-uppsats, HLK, Medie- och kommunikationsforskning

    Författare :Alma Johansson; Caroline Lundgren; [2012]
    Nyckelord :PR; bloggers; relations; two-way symmetric communication; digital identity; brand; PR; bloggare; relationer; tvåvägs-symmetsisk kommunikation; digital identitet; varumärke;

    Sammanfattning : Web 2.0 har möjliggjort och öppnat upp för en ny typ av mellanmänsklig kommunikation. Numera kan vem som helst starta sin egen offentliga och lättillgängliga webbplattform där digitala dialoger frodas och med det skapas attraktiva marknadsplatser för företag. LÄS MER

  4. 4. Relationer i en digital värld - En kvalitativ studie om PR via sociala medier

    Kandidat-uppsats, Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMK)

    Författare :Olle Grundin; Isabella Sundberg; [2010]
    Nyckelord :PR; PR 2.0; Social Media; Social Media Marketing; Digital PR.;

    Sammanfattning : Social media is by many believed to be the core of a new type of Public Relations. This new PR is called PR 2.0. Most larger companies today are to be find using dif- ferent types of social media to interact with their publics. LÄS MER