Sökning: "types of reward"

Visar resultat 1 - 5 av 60 uppsatser innehållade orden types of reward.

  1. 1. Varför stannar kvinnliga mäklare kvar i yrket? : En kvalitativ studie om personalomsättning inom fastighetsmäklarbranschen

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Caroline Fogelberg; [2023]
    Nyckelord :Human resource management; work-life balance; real estate agents; female agents; turnover; motivation factors; Fastighetsmäklare; kvinnliga mäklare; personalomsättning; motivationsfaktorer;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie är att få en bredare förståelse för hur HRM-strategier kan vara tillämpbara och anpassade för att förhindra hög personalomsättning bland kvinnliga fastighetsmäklare. Studiens syfte växte fram med hänsyn till att många kvinnliga fastighetsmäklare, särskilt i åldern omkring trettio, väljer att byta yrkesbana efter bara några år inom branschen. LÄS MER

  2. 2. Cooperative Modular Neural Networks for Artificial Intelligence in Games : A Comparison with A Monolithic Neural Network Regarding Technical Aspects and The Player Experience

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Fakulteten för datavetenskaper

    Författare :Emil Högstedt; Ove Ødegård; [2023]
    Nyckelord :Neural Network; Modularization; Sensor; Reinforcement Learning; Supervised Learning; Neuralt Nätverk; Modulärisering; Sensor; Förstärkningsinlärning; Väglett Lärande;

    Sammanfattning : Recent years have seen multiple machine-learning research projects concerning agents in video games. Yet, there is a disjoint between this academic research and the video game industry, evidenced by the fact that game developers still hesitate to use neural networks (NN) due to lack of clarity and control. LÄS MER

  3. 3. Beyond the Click: : Incentivizing Customer Responses in a Digital Space

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Angelina Petros; [2023]
    Nyckelord :Marketing; Incentive; Altruistic motivation; Reward types;

    Sammanfattning : This research delves into the intricate dynamics of customer incentivization in company outreach, exploring the impact of incentives on consumer behavior. The study reveals a compelling connection between consumer opinions on monetary incentives and their actual responsiveness, emphasizing the need for strategic incentive-based programs. LÄS MER

  4. 4. Machine Learning-Based Instruction Scheduling for a DSP Architecture Compiler : Instruction Scheduling using Deep Reinforcement Learning and Graph Convolutional Networks

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Lucas Alava Peña; [2023]
    Nyckelord :Instruction Scheduling; Deep reinforcement Learning; Compilers; Graph Convolutional Networks; Schemaläggning av instruktioner; Deep Reinforcement Learning; kompilatorer; grafkonvolutionella nätverk;

    Sammanfattning : Instruction Scheduling is a back-end compiler optimisation technique that can provide significant performance gains. It refers to ordering instructions in a particular order to reduce latency for processors with instruction-level parallelism. LÄS MER

  5. 5. Predicting Customer Churn in E-commerce Using Statistical Modeling and Feature Importance Analysis : A Comparison of Random Forest and Logistic Regression Approaches

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för matematik och matematisk statistik

    Författare :Amanda Rudälv; [2023]
    Nyckelord :Customer behavior; E-commerce; Churn prediction; Statistical model; Machine learning; Random forest; Logistic regression; Feature importance; Kundbeteende; E-handel; Kundbortfall; Statistisk modell; Maskininlärning; Random forest; Logistisk regression; Variabelsignifikans;

    Sammanfattning : While operating in online markets offers opportunities for expanded assortment and convenience, it also poses challenges such as increased competition and the need to build personal relationships with customers. Customer retention be- comes crucial in maintaining a successful business, emphasizing the importance of understanding customer behavior. LÄS MER