Sökning: "uppföljning kund"
Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade orden uppföljning kund.
1. Individuell digital hälsovägledning; Vilka faktorer är viktiga för att det ska fungera? : en kvalitativ studie
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknikSammanfattning : Syfte: Syftet med studien var att utifrån deltagarnas tidigare erfarenheter av individuell coachning undersöka vilka faktorer som kan vara viktiga för en fungerande individuell digital hälsovägledning. Metod: Studien utfördes med en kvalitativ metod utifrån fokusgrupper med totalt tio deltagare, fördelat i tre grupper, där de diskuterade frågor utifrån en intervjuguide. LÄS MER
2. Kvalitetssäkring vid produktion av värmepumpar
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Industriell ProduktionSammanfattning : Nibe Industries has grown from being a local Swedish company to a global group with subsidiaries around the world. Nibe has protected its roots and still retains the head office in Markaryd, where they invest heavily in production locally (Nibe Industrier AB, 2020). LÄS MER
3. Kundperspektiv i uppföljning av insats-vård-och omsorgsboende : Ett steg närmare
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitets- och maskinteknik; Mittuniversitetet/Institutionen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : Syftet med detta examensarbete är att bidra med kunskap om hur kundfokus enligt Total Quality Management kan förstärkas i socialtjänstens uppföljning av insatsen vård-och omsorgsboende. Genom kvalitativ metod har dokumentanalys och kartläggning av dokument från socialstyrelsen och tre olika kommuner genomförts för att undersöka vilka verktyg för kvalitetssäkring som används av socialtjänsten idag. LÄS MER
4. DIGITALA HJÄLPMEDEL : Avvikelsehantering och kvalitetssäkring med hjälp av Autodesk BIM 360 Field En studie riktad mot Skanska Sverige AB, Region Hus Stockholm Bostäder
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : The purpose of the work was to analyze the existing deviation management process and how the process could be optimized using BIM 360 Field on behalf of Skanska Sverige AB. This is because the deviation management on several projects is not carried requirements at present, which is to use BIM 360 Field. LÄS MER
5. Kvalitetssäkring av konsulttjänst
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : Undersökaren har studerat hur företag X skulle kunna förmå sina kunder att bli tydligare i sin kravställan och i förlängningen kvalitetssäkra sina konsulttjänster. Syftet med studien har varit att undersöka hur företag X kan skapa en röd tråd där kundernas krav och förväntningar identifieras, infrias och följs upp. LÄS MER