Sökning: "uppsala informatik"

Visar resultat 21 - 25 av 557 uppsatser innehållade orden uppsala informatik.

  1. 21. ”damn this ads so fking good” : En studie av efterspelet som följde Nikes kampanj Dream Crazy.

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media; Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Erik Karlsson; Johannes Bäck; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 22. Online Digital Media Practices on Twitter By Korean Pop Idol BTS and Fans:  A Case on BTS (방탄소년단) and their Fans

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :cyrine abbes; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The research conducted focused on the media practices by a South Korean band « BTS » and the named fandom « A.R.M.Y ». LÄS MER

  3. 23. Belöningssystem inom språkinlärning

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media; Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Sebastian Ringvold; Anton Nordness; [2019]
    Nyckelord :Belöningssystem; Språkinlärningsapplikationer; Duolingo; Drops; Streak; Motivering; Spelifiering;

    Sammanfattning : Rewards can be used to navigate a person’s behaviour through stimulation. Knowledge about how humans experience and react to rewards has been of use in many areas, one such example is how retailers use point systems to retain customers. LÄS MER

  4. 24. Are you willing to go the extra mile? : Konsulters arbete för att skapa känslomässigt engagemang till förändring bland kundens medarbetare vid implementering av CRM

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media; Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Frida Gustavsson; Isabelle Svärd; [2019]
    Nyckelord :CRM; organizational; change; management; affective; commitment; to change; consultant; individual; employee; CRM; organisation; förändring; management; känslomässig; engagemang till förändring; konsult; individ; medarbetare;

    Sammanfattning : This thesis aims at investigating how consultants enable affective commitment to change amongst customers’ employees during implementation of customer relationship management (CRM) in the client organization. Further, Herscovitch and Meyers (2002) model of commitment to organizational change with an emphasis on affective commitment to change has been used as the theoretical framework to guide the empirical study conducted in the thesis. LÄS MER

  5. 25. Beyond Slacktivism? : En explorativ fallstudie om ungdomars engagemang i Klimatstrejken i Sverige

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media; Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Elias Iiristo; Jordy Kanange; [2019]
    Nyckelord :FFF Fridays For Future ; Affect Theory; Slacktivism; Demonstrations;

    Sammanfattning : In this paper we explore the various reasons behind the youth’s engagement in climate activism in Stockholm, Sweden and the role that social media plays in said engagement, restricting the research to the focus of the organisation Friday For Future. With a theoretical perspective that encapsulates theories regarding the ever-present role of media in everyday life, the role that assembly and affect plays when protesting we designed a study that consisted of qualitative interviews and an ethnographical observation of the climate protests that Fridays For Future organised. LÄS MER