Sökning: "user-generated social media communication"
Visar resultat 1 - 5 av 37 uppsatser innehållade orden user-generated social media communication.
1. The Popular Phenomenon of YouTube Reaction Videos: A Case Study on ‘REACT’
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : A growing percentage of this content consists of reaction videos, a new type of user- generated content that has been on the rise within this social media platform, in which individuals record themselves reacting to any sort of content. This paper aims to explore the dynamics involved in this type of content, not only from the perspective of the creator but also from the angle of the viewer, to try and understand what leads to the popularity of these videos. LÄS MER
2. Organisk marknadsföring på TikTok -En kvantitativ enkätstudie om hur organisk marknadsföring påverkar köpintentionen hos konsumenter på TikTok
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : The purpose of this thesis is to explore how different factors connected to organic marketing on TikTok affect how individuals are tempted to purchase. TikTok is a social media platform that differs from previous platforms as TikTok is a content driven and not follower driven app. LÄS MER
3. Konsumentgenererat innehåll : En marknadsstrategi eller ett kulturellt uttryck?
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : Denna studie är ett examensarbete utfört i Grafisk design och kommunikation vid Tekniska högskolan vid Linköpings universitet. Studien syftade till att undersöka till vilken grad konsumentgenererat innehåll används av företag och användare samt användarnas motiv till varför de skapar konsumentgenererat innehåll. LÄS MER
4. Konsumentgenererat innehåll : En marknadsstrategi eller ett kulturellt uttryck?
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : Denna studie är ett examensarbete utfört i Grafisk design och kommunikation vid Tekniska högskolan vid Linköpings universitet. Studien syftade till att undersöka till vilken grad konsumentgenererat innehåll används av företag och användare samt användarnas motiv till varför de skapar konsumentgenererat innehåll. LÄS MER
5. Leveraging brand co-creation in a digital era: An IKEA case study
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose is to examine how IKEA works with customer brand co-creation and how it can be further leveraged in the digital era. Methodology: This paper adopts a qualitative case study method, where the primary data consists of an interview with a Social Media Specialist with pre-existing knowledge of brand co-creation at IKEA in Sweden. LÄS MER