Sökning: "user-interaction"
Visar resultat 1 - 5 av 168 uppsatser innehållade ordet user-interaction.
1. ”INGEN VILL JU HA EN SHORT GUY”. En kvalitativ intervjustudie om hur unga män uppfattar och upplever sig påverkas av utseendenormer på Instagram
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Throughout history, beauty ideals have existed as a societal construct, but the recent phenomenon lies in the rapid and widespread dissemination of these ideals through social media. Platforms like Instagram encourage user interaction, fostering a specific type of content. LÄS MER
2. Design av sekretessmeddelanden : Hur sekretessmeddelanden kan designas för att främja användares förståelse
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologiSammanfattning : Den snabba tillväxten av uppkopplade enheter som samlar in och delar data leder till att användare kommer behöva läsa och godkänna alltmer sekretessmeddelanden för att kunna använda enheter och tjänster. Sekretessmeddelanden är de avtal som definierar villkoren för användning av en produkt eller tjänst och är avsedda att informera användare om insamlingen och användningen av deras data och personuppgifter innan valet att acceptera eller neka fattas. LÄS MER
3. Machine Vision Based Quality Control and Fault Detection in a Textile Dyeing Machine
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Industriell elektroteknik och automationSammanfattning : Fault detection systems come in a variety of formats and are used in many different types of machines and industries. They can be used to perform fast and accurate detection, classification and analysis. The need for user interaction can be decreased and by that the general level of automation can be increased. LÄS MER
4. Generative AI as a co-creator in the conception of images
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/MedieteknikSammanfattning : Generative AI systems for image-creation have taken a giant leap technologically in the last few years, creating opportunities for users and introducing new areas of research for the scientific community. New implementations for these technologies are discovered regularly and due to the complex nature of AI, there is an ongoing discussion among researchers on whether generative AI is yet another tool, or if there is potential for the technology to be something more. LÄS MER
5. An analysis of how video advertising factors influence consumers' impulse purchase intentions — In the context of short-form video
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Online shopping is gradually becoming a daily behavior in people's lives, and advertising marketing methods based on short videos are also playing an increasingly important role in this trend. Different from pictures and texts, it combines sound and picture, is easy to spread, and contains a lot of information, which conforms to people's habit of using fragmented information. LÄS MER