Avancerad sökning
Hittade 4 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Varför väljer skogsägare Södra vid gallring?
Kandidat-uppsats, SLU/School for Forest ManagementSammanfattning : This report is a result of a degree projects at Skogsmästarprogrammet in Skinnskatteberg, Swedish University of Agricultural Sciences. The purpose of this report is to get a clear understanding of why forest owners choose Södra at thinning. For a better understanding, twelve forest owners have been interviewed. LÄS MER
2. Managing brand associations : The key to strong and successful brand equity
Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : Denna uppsats behandlar varumärkesassociationer samt dess påverkan på varumärkeskapital. Uppsatsen är genomförd som en fallstudie och undersöker hur det svenska telekommunikationsföretaget Tre tolkar konsumenters associationer till varumärket Tre. LÄS MER
3. Nyckeln till framgång med implementeringen av CRM
C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Allt fler företag har börjat inse att marknadsföringens viktigaste syfte inte enbart är att få igenom enskilda affärstransaktioner utan även att skapa en stark lojalitet hos sina kunder och därmed erhålla långsiktiga affärsrelationer. Det förhållningssätt som har till syfte att stärka ett företags kundrelationer med stöd av IT kallas idag vanligtvis för Customer Relationship Management (CRM). LÄS MER
4. Blomstrande Relationer
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : SAMMANFATTNING PROBLEM – Vårt Fallföretag är ett livsmedelsföretag som tillverkar, marknadsför och distribuerar system för drycker och matvaror på arbetsplatser. Kundföretagen är representerade i ett flertal branscher, och är allt från små till stora företag som är geografiskt koncentrerade till Skåne och Stockholmsområdet. LÄS MER