Sökning: "vad är service och kundtillfredsställelse"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden vad är service och kundtillfredsställelse.
1. E-servicekvalitet : En digital resa
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Problemformulering: Den ökade andelen digital närvaro som skett senasteårtiondena har medfört att flera företag med traditionella affärsmodeller,innefattande fysisk butiksförsäljning, fått ställa om hela sina verksamheter.För att på så sätt undvika att få sina verksamheter att gå under. LÄS MER
2. Det ömsesidiga samspelets påverkan - En fallstudie av akutverksamheten SUS, Malmö
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Vad: Kandidatuppsats, Logistics Service Management, Lunds Universitet, Campus Helsingborg, VT 2016. Författare: Mohammed Al-baker och Richard Wingne. Titel: Det ömsesidiga samspelets påverkan - En fallstudie av akutverksamheten, SUS, Malmö. Handledare: Eva Åström och Mats Johnsson. LÄS MER
3. Prisets betydelse på uppfattad servicekvalitet
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Idag består större delen av arbetskraften i Sverige av tjänstearbeten. Oberoende på om personen arbetar i en restaurang eller i på en revisionsbyrå är målet att med tjänsteerbjudanden, göra kunden tillfredsställd. LÄS MER
4. Kvalitetssäkring i produktion Från identifiering till verifiering av kundbehov
M1-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : Detta examensarbete ämnar att undersöka samt föreslå hur kvalitetssäkring kan utföras för att införliva kundens behov och intresse till en färdig produkt som kunden vill köpa. Syftet är att skapa en fördjupad kunskapsbild kring kvalitetssäkring för företag. LÄS MER
5. Värdeuppfattning i butik
Magister-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : Matbutikerna på dagligvarumarknaden befinner sig för närvarande på en mättad marknad och slåss om sina kunder och vill inte bli passerade av någon konkurrent. Därför är det viktigt för aktörerna på marknaden att veta vad som skapar nöjdhet för kunden och vilka faktorer det är som styr värdeuppfattningen hos konsumenten. LÄS MER