Sökning: "value driven management"
Visar resultat 1 - 5 av 179 uppsatser innehållade orden value driven management.
1. Restaurering av grässandhedar genom aktiv markstörning - en jämförelse av florans kolonisation av plöjningar och sandblottor på Revingefältet utanför Lund
Master-uppsats, Lunds universitet/Examensarbeten i biologiSammanfattning : The conservation value of sandy habitats for a flora and fauna adapted to open, light, dry, warm, and often nutrient-poor conditions, is well recognized. Today this environment is threatened by lack of disturbance, fragmentation and exploitation, acidification and increased levels of nitrogen and phosphorus. LÄS MER
2. "Datacentrerat värdeskapande för sakens skull, det blir man bara fattig på" : Datadrivet värdeskapande genom BDA för kundupplevelsehantering för online-magasin
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : The objective of this study is to explore how data-driven value can be created for online magazines through big data analytics for customer experience management. Big data analytics can help online magazines to gain insights into customer behavior, preferences, and needs, which can be used to create a better customer experience and provide assistance in the process of decision making. LÄS MER
3. Digital transformation och dess påverkan inom den offentliga sektorn : En kommunal förvaltnings möjligheter och hinder utifrån digital transformation
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/InformatikSammanfattning : Fenomenet digital transformation genomsyrar alla delar i samhället och medför en ständig förändring vilket utgör hinder men skapar också möjligheter. Digital transformation har framför allt beskrivits i termer kopplad till organisationsnivå i den privata sektorn, vilket väcker frågan hur det gestaltas i den offentliga sektorn. LÄS MER
4. The Swedish way : How can employees be included in internal communication during a crisis?
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : This thesis is focused on internal crisis communication during the Covid-19 pandemic at the medical faculty of a major Swedish university (MSU). This thesis aims to examine how the use of internal communication channels at MSU contributed to including employees in internal crisis communication during the COVID-19 pandemic. LÄS MER
5. From Cost Spender to Value Provider - Using Data to Build and Sustain Brands
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Introduction: Data has revolutionized how business is conducted and presents several possibilities for companies to capitalize on, namely data-driven decision-making, Business Intelligence, and marketing. However, how it pertains to brand management has not been covered. LÄS MER