Sökning: "willingness to change"
Visar resultat 1 - 5 av 340 uppsatser innehållade orden willingness to change.
1. Motstånd i förändringsprocesser : En studie om organisatoriska påverkansfaktorer
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Sammanfattning Titel: Motstånd i förändringsprocesser. En studie om organisatoriska påverkansfaktorer. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen), i ämnet företagsekonomi. LÄS MER
2. Implementering av Artificiell Intelligens på Arbetsplatsen : En Kvalitativ Studie om Medarbetarnas Upplevelser vid Implementering av Artificiell Intelligens
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Artificiell Intelligens på Arbetsplatsen - En kvalitativ studie om medarbetares upplevelser vid implementering av Artificiell Intelligens. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i företagsekonomi. LÄS MER
3. Påverkar medlemmarnas engagemang uppfattningen av medlemskap, förtroende och socialt kapital? : en komparativ studie mellan olika engagemangsnivåer bland medlemmar
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Sverige är unikt som land med sin höga andel skog av den totala ytan, 75% utgörs av jord- och skogsmark, vilket motsvarar 30,9 miljoner hektar. Det gör att skogsnäringen har en viktig roll för Sverige, både för handeln, exporten och sysselsättningen inom landet. LÄS MER
4. Service Adoption in The Agricultural Sector - A case study about the role of product-service offerings for Swedish cattle farmers
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Even in traditional sectors such as the agricultural sector, digitalization has significantly impacted operations. Because of the sector’s fundamental role in society, understanding this digital evolvement to support further development is of essence on a grand societal level. LÄS MER
5. Kommunikationens implikationer under organisatoriska förändringsfaser. En fallstudie om hur kommunikation påverkar medarbetarnas motivation och förändringsvilja
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Consumers' needs and behaviors are constantly changing, which places increased demands onorganizations' adaptability and flexibility. Organizations' prerequisites for conductingsuccessful change are therefore crucial for their long-term survival. LÄS MER