Sökning: "women in sales"
Visar resultat 1 - 5 av 58 uppsatser innehållade orden women in sales.
1. "OM ALLA GÖR DET ÄR DET VÄL OKEJ" En kvalitativ studie om unga kvinnors användande av och inställning till nikotinsnus
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Over recent years, there has been an increase in young women’s use of white nicotine pouches in Sweden. Statements have been made about this being a problem for public health since young people risk addiction to a harmful product. LÄS MER
2. Den maskulina motorbranschen och unga kvinnors möjligheter : Betydelser av genus i säljaryrket
Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : The purpose of this essay is to provide an insight into the role of women in male dominated workplaces who sell recreational and other vehicles, and why there is so few women working in this area even though there are a lot of women using these kinds of vehicles. I have chosen cultural analytics as my staring point because it gives me the tools to problematize and put a light on the phenomena of women in male dominated workplaces and what can be done to further increase diversity within these workplaces. LÄS MER
3. Beyond the Middlemen - Exploring the Role of Channel Attributes and Product-Related Factors in Shaping Consumer Choice for Online D2C Sales Channels of Established Brand Manufacturers
Master-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: In light of the multitude of different channel options consumers have at hand and the rapidly advancing vertical integration of established brand manufacturers across industries, the question arises as to the basis on which consumers make their channel decision for a manufacturers direct-to-consumer (D2C) sales channel. Scholars have found that channel attributes and product-related factors generally play a pivotal role in consumer channel choice and have shown the influence they have on offline versus online channel choice. LÄS MER
4. Att döma en bok efter dess omslag : En studie om visuella trender och könsframställningar på romantikböcker
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Bokomslaget är ett viktigt marknadsföringsverktyg för att attrahera konsumenter och är den första kontakten en läsare har med boken. Romantikböcker står för 18 % av försäljningen av fiktion och 82 % av läsarna är kvinnor. LÄS MER
5. Production, utilization and implementation of coconut charcoal in rural Mozambique: As a clean cooking fuel and a way to improve economic empowerment of women in Linga Linga
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för energivetenskaperSammanfattning : Luftförorening är ett globalt hälsoproblem och i Moçambique orsakas inomhusluftförorening främst av matlagning över öppen eld. Denna studie undersöker potentialen hos kokosnötskol som en renare bränslekälla för matlagning och som en möjlig inkomstkälla för kvinnor i byn Linga Linga, Moçambique. LÄS MER