Sökning: "word of mouse"
Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden word of mouse.
1. Stroop tasks with visual and auditory stimuli : How different combinations of spoken words, written words, images and natural sounds affect reaction times
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för lingvistikSammanfattning : The Stroop effect is the delay in reaction times due to interference. Since the original experiments of 1935, it has been used primarily in linguistic context. Language is a complex skill unique to humans, which involves a large part of the cerebral cortex and many subcortical regions. LÄS MER
2. Bug Report: A Study of Semantic Change during the Digital Revolution
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Engelska institutionenSammanfattning : Semantic change is a phenomenon that has been subject to a lot of research during the past few decades. However, a large part of the existing research has been conducted with the goal of finding causes of change or creating typologies in order to classify different types of changes. LÄS MER
3. Negativ word of mouth : olika WOM-källors inflytande på köpbeslutet
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Word-of-mouth har länge varit ett intressant och viktigt fenomen inom marknadsföringen. Med introduktionen av Internet och den växande populariteten av sociala medier, så har word-of-mouth förändrats och är nu tillgänglig för många fler konsumenter online och världen över. LÄS MER
4. Dialekter och röstigenkänning : Ett röstigenkännings-API:s förmåga att uppfatta svenska dialekters kännetecken och röstkombinationer
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/InformatikSammanfattning : Allt eftersom utvecklingen går framåt inom applikationer och system så förändras också sättet på vilket vi interagerar med systemet på. Hittills har navigering och användning av applikationer och system mestadels skett med händerna och då genom mus och tangentbord. LÄS MER
5. Trust and Word of Mouse : Your secret weapons towards customer loyalty on the web
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : With the explosion of social media platforms in the interactive digital media realm and companies increased comprehension of the importance of having loyal customers, the question of social media usage in developing customer loyalty has become more and more prominent. Since social media allows firms to engage directly with the end‐consumer at a relatively low cost and with a higher level of efficiency, it is particularly important for small online branded retailers with limited marketing and PR budgets. LÄS MER