Sökning: "Lovisa Borssén Myrén"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Lovisa Borssén Myrén.

  1. 1. Consumers’ perception of Femvertising as a Digital Marketing Strategy in the Beauty- and Apparel Industry : A Qualitative Study of Swedish Gen Z Consumers

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Lovisa Borssén Myrén; Annie Danås; [2022]
    Nyckelord :Femvertising; female portrayals; consumer perception; digital marketing; WOM; proactive development; company responsibility; consumer expectations; buying behavior; Gen Z;

    Sammanfattning : This paper is about femvertising which is used as a strategy within marketing to attract female consumers. This strategy is done by companies by pushing for gender equality and female empowerment in their ads. There is a lack of research regarding how femvertising affects consumers' purchase intentions and buying behavior. LÄS MER

  2. 2. If you book on your own, you travel on your own

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Miccis Lilliefelth; Lovisa Borssén Myrén; [2017]
    Nyckelord :Digitalisering; resebyråer; personlig service; konkurrens; kundmedverkan och sociala medier;

    Sammanfattning : Syfte och forskningsfrågor   Syftet med uppsatsen är att undersöka hur resebyråer möter konsumenters behov i det digitala samhället som präglas av en hård konkurrens. Vi vill också klargöra hur resebyråer konkurrerar i en ny konkurrensmiljö. LÄS MER