Sökning: "internship"

Visar resultat 6 - 10 av 288 uppsatser innehållade ordet internship.

  1. 6. The Impact of a Digital Regime on Academic Knowledge Production : Implications of learning and practicing knowledge production through a digital regime in Work-integrated Political Studies (WIPS) 2019-2021

    Master-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och it

    Författare :Sarad Aryal; [2023]
    Nyckelord :WIL; WIPS; digital regime; Bernard Stiegler; autoethnography; digital pharmakon;

    Sammanfattning : This autoethnographic case study explores the experience of the digital regime on learning and knowledge production brought about by merging university study and research practice within a single digital regime in Work Integrated Political Studies (WIPS) during 2019-2021. The study provides a detailed account of the nature of learning and producing knowledge through this common digital regime, and its political implications. LÄS MER

  2. 7. Vad formar en pastor? : En intervjustudie av fem nyblivna pastorer inom Equmeniakyrkan om sin pastorsutbildning på Teologiska Högskolan Stockholm

    Kandidat-uppsats, Enskilda Högskolan Stockholm/Avdelningen för religionsvetenskap och teologi

    Författare :Emanuel Bratt; [2023]
    Nyckelord :Theological Education; Ministerial Education and Training; Uniting Church in Sweden; Stockholm School of Theology; Holistic formation; Athens-Berlin; Professional Education and Training; Teologisk utbildning; Pastorsutbildning; Equmeniakyrkan; Teologiska Högskolan Stockholm; Holistisk formation; Aten-Berlin; Prästutbildning; Professionsutbildning;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker pastorsutbildning och formation genom att intervjua fem nyblivna pastorer inom Equmeniakyrkan om deras upplevelse av vad pastorsutbildningen på THS bidragit till för att formas och förberedas som pastorer. Studien som är kvalitativ och abduktiv relaterar teoretiskt till Benjamin Blooms kognitiva, affektiva och psykomotoriska lärandedomäner som översätts till pastoral kontext för jämförelse av vad utbildningen bidragit till, samt till David Kelseys Aten-Berlin-begrepp för att jämföra pastorernas utbildningsideal med pastorsutbildningens utbildningsform. LÄS MER

  3. 8. IMPLEMENTING SOLAR POWER SYSTEM AT ELIKIA SCHOOL : Electricity Generation for Education and Community Development in the DRC

    M1-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Melvin Riche; [2023]
    Nyckelord :solcellsanläggningen; skolan; Kongo;

    Sammanfattning : This report examines the feasibility and cost of installing an off-grid solar system for Elika School in the village of Lwengo, located in the Democratic Republic of Congo. Congo has one of the lowest electrification rates globally. Only 19% of the population has access to electricity, and almost none in rural areas. LÄS MER

  4. 9. Between career development and modern slavery : A netnographic exploration of how LinkedIn users conceptualise and experience the unpaid internship

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)

    Författare :Amanda Tydesjö; [2023]
    Nyckelord :Unpaid internship; educational contract; employability strategy; modern slavery; career development;

    Sammanfattning : Societal demand to enhance individual employability in an increasingly congested postgraduate labour market has led to a boom in unpaid internships in the 21st century. This has produced a continuum of attitudes, from perceiving the unpaid internship as an important career opportunity to perceiving it as exploitative slavery. LÄS MER

  5. 10. A Way to Find Work in Sweden : A Study of Highly Educated Non-EU Immigrants' Labor Market Integration Through the Jobbsprånget Internship Program.

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för globala politiska studier (GPS)

    Författare :Mai Ruby; [2023]
    Nyckelord :social networks; integration; Jobbsprånget; immigrants; Labor market; internship.;

    Sammanfattning : This thesis investigates the labor market integration of highly educated non-EU immigrants in Sweden, with an emphasis on the successes and shortcomings of the Jobbsprånget program. The research intends to offer insight on the processes and dynamics that lead to effective integration by drawing on the theories of human capital, social networks, and social capital. LÄS MER