Sökning: "högskolan i halmstad sektionen för ekonomi"
Visar resultat 1 - 5 av 248 uppsatser innehållade orden högskolan i halmstad sektionen för ekonomi.
1. Electric power quality in low voltage grid : Office buildings and rural substation
Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : The modern society uses more and more electronic devices needed to being able to function together. This put higher demands on the electrical grid together with that the typical load have changed from the past. Therefore utility companies are obliged to keep the voltage within certain limits for this to function. LÄS MER
2. Erfarenhetsåterföring : Hur kan en verkningsfull återföring skapas mellan produktion och kalkyl?
M1-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : .... LÄS MER
3. Problematiken kring ett energieffektiviserande projektförslag i en kommunal organisation
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : When it comes to the priority of a project proposal, a variety of factors is affecting theoutcome. In the municipal sector, factors of non- economic nature appears to be particularlyimportant when the organization is not intended to be profit-making. LÄS MER
4. Nötköttsproduktion : -En jämförelse av djurskyddslagstiftning, är svensklagstiftning mer optimal för djurvälfärden?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Sweden’s animal legislation was adopted in 1988 and is one of the most rigorous legislations in the world. Despite this, Sweden import beef from countries where animal legislation is not in accordance to the Swedish legislation. LÄS MER
5. Challenges in Marketing Strategy of Online Travel Booking Industry in China : -A case study of Ctrip.com and Qunar.com
Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Information technology plays an important role in the hospitality and tourismindustry. The internet has reshaped the distribution channels and thus suppliers andconsumers can contact directly. It also changes consumers searching and bookingbehaviors. So information technology brings online travel agents some challenges inthe marketing strategy. LÄS MER