Sökning: "Supplier Value-creating Processes"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Supplier Value-creating Processes.

  1. 1. Samskapande för framgång : Externa aktörers betydelse för produktutveckling

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)

    Författare :Ludvig Hellström; Kalle Wilner; [2023]
    Nyckelord :Co-Creation; Customer Value-creating Processes; Encounter Processes; Product Development; Product-Oriented Manufacturing Companies; Supplier Value-creating Processes; Usability Testing.;

    Sammanfattning : Produktorienterade industriföretag strävar alltid efter att producera och leverera produkter som möter kundens behov och preferenser. Produktutveckling är därför en viktig del i företag för att kunna vara konkurrenskraftig i en alltmer konkurrensutsatt miljö på marknaderna. LÄS MER

  2. 2. Means-end value assessment

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Tekniska högskolan

    Författare :Jonatan Westergren; Jonathan Hilborn; [2014]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Services are intangible in their nature. When product oriented companies seeks to expand their industrial offerings with services they encounter many problems, one of which is the challenge of selling these intangible services. The sales team needs to be able to show the value of the service in order to successfully reach out to the customers. LÄS MER