Avancerad sökning

Hittade 4 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Främja

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Industridesign

    Författare :Erik Lif; [2021]
    Nyckelord :Backpack; Children; Outdoor; Nature; Tretorn; Arts and Architecture;

    Sammanfattning : In the hectic and stressful climate of our more or less urbanized lives, it can be easy to neglect our surroundings and forget about our origins. The experiences and knowledge that is obtained from nature is a thing of absence in more and more people’s lives. LÄS MER

  2. 2. Right as Rain

    Master-uppsats, Lunds universitet/Industridesign

    Författare :Emilia Amanda Claesson; [2021]
    Nyckelord :Arts and Architecture; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : As global warming continues to threaten our society we must all try to adapt in an attempt to diminish greenhouse gas emission. In order to counteract global warming Tretorn AB has chosen to pursue a more sustainable product line. In this thesis I have worked with a scenario of sudden flooding in an urban environment. LÄS MER

  3. 3. TRETORN LITE

    Master-uppsats, Lunds universitet/Industridesign

    Författare :Oskar Malm; [2018]
    Nyckelord :Arts and Architecture; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : In a foreseeable future we can expect increased precipitation, raised sea levels and flooding in northern Europe. Casual commuting might more frequently include dealing with heavy sky fall, flooded streets and soaking wet clothes. But as we say in Sweden ”Any weather is tolerable as long as you have the right clothes”. LÄS MER

  4. 4. Varumärkets visuella identitet – en studie om hur rebranding påverkar konsumenternas uppfattning med exempel av ett svenskt varumärke Tretorn

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Klaudia Witowska; [2018]
    Nyckelord :Varumärkesidentitet; grafisk design; visuell identitet; rebranding; påverkan; konsumentbeteende; Tretorn;

    Sammanfattning : Dagens företag måste anpassas till grafiska trender för att bevara en uppdaterad och fräsch image samtbehålla sin position på marknaden. För att göra detta måste företagens grafiska profil ses över ochuppdateras regelbundet för att säkerställa att den följer aktuella trender och kan tilltala den tänktamålgruppen. LÄS MER