Sökning: "bollnäs bandy"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden bollnäs bandy.

  1. 1. Slaget om Hälsingland : – En kvantitativ och kvalitativ studie av tidningen Ljusnans bevakning av bandylagen Edsbyns IF och Bollnäs GIF.

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Jessica Eriksson; [2016]
    Nyckelord :Sports journalism; bandy; Bollnäs GIF; Edsbyns IF; objectivity; Sportjournalistik; bandy; Bollnäs GIF; Edsbyns IF; objektivitet;

    Sammanfattning : A journalist’s task is to – in a fair, balanced and objective way – deliver news to the world. But how does it affect a sportswriter’s reporting when he/she has two teams to monitor? Can you still be objective reguarding both teams, or does one team get more attention then the other? The purpose of this study was to examine the objectivity in the reporting of the two bandy teams Bollnäs GIF and Edsbyns IF in the local news paper Ljusnan. LÄS MER

  2. 2. Varumärket bandy idag och imorgon

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi

    Författare :Nicklas Persson; [2007]
    Nyckelord :sport; Varumärke;

    Sammanfattning : Bandyn sägs av många vara lirarnas sport där artisterna får utrymmet att briljera. Bandyn är också ett av få varumärken inom Idrotts-Sverige som kan visa upp världsstjärnor på hemmaplan. Ändå får inte bandysporten den uppmärksamhet som den förtjänar. LÄS MER

  3. 3. Bollnäs GIF Bandy- ett starkt varumärke? : En studie av en bandyförenings varumärke och dess betydelse för det lokala samhället

    Kandidat-uppsats, Institutionen för idrotts- och hälsovetenskap

    Författare :Maria Karlsson; [2005]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Aim The aim of this study is to give a picture of how the brand of Bollnäs GIF apprehends according to the sports club, the municipality of Bollnäs, the Swedish Bandy Association and the local business owners. Following questions has been used: How does the brand of Bollnäs GIF apprehend? Which existing soft value has the brand? What does the association contribute for the community, for local business owners and for the local development? How can the association develop the brand best in the future? Method The study is based upon ten interviews with persons representing organization that is concerned. LÄS MER