Sökning: "customer expectations"

Visar resultat 6 - 10 av 512 uppsatser innehållade orden customer expectations.

  1. 6. En förbättrad kundresa med ett CRM-system som möjliggörare : En fallstudie om framgångsfaktorer för en förbättrad relationmellan en försäkringsförmedlare och dess privatkunder urett kundreseperspektiv

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Lowe Olsson; [2023]
    Nyckelord :Customer relationship management; CRM; CRM-system; success factors; customer journey; customer satisfaction; customer expectations; communication.;

    Sammanfattning : Att utveckla bra relationer med sina kunder är en avgörande faktor för ett företags framgång. Deinteraktioner med företaget som kunden gör kan ses som en resa där bland annat framgångsfaktorernakommunikation, transparens och intern kompetens är väsentliga för en stor kundnöjdhet. LÄS MER

  2. 7. Kravställning i förändring - En studie i hur det ökande användandet av molnbaserade affärssystem influerar kunders krav

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Sara Modin; Felix Wetterstrand; [2023]
    Nyckelord :ERP system; cloud-based ERP system; modernization of ERP systems; customer requirements; affärssystem; molntjänster; molnbaserade affärssystem; modernisering av affärssystem; kravställning; kundkrav;

    Sammanfattning : Användandet av affärssystem är idag utbrett bland såväl stora som små företag. Implementeringen av dessa system är dock ofta kostsamma och komplexa processer, vilka historiskt sett har krävt god och relevant kunskap hos företaget. LÄS MER

  3. 8. Overstock of aftermarket parts in Africa at Sandvik Stationary Crushing and Screening

    Master-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Mattias Johannesson; [2023]
    Nyckelord :Inventory management; Overstock; Excessive inventory; Obsolete inventory; Redistribution; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Title: Overstock of aftermarket parts in Africa at Sandvik Stationary Crushing and Screening Author: Mattias Johannesson Supervisor: Fredrik Olsson, Division of Production Management Background: An increase of customer expectations such as demand for more customizable options, shorter lead times and availability puts more and more pressure on a company's logistical processes. With fluctuating demand, inconsistent lead times and uncertainty around the world, variability is present and adds complexity to the logistical processes and needs to be handled appropriately to lower costs and match supply and demand. LÄS MER

  4. 9. Enhancing mobile advertising through 3D and AR

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Erik Linnarson; [2023]
    Nyckelord :3D; AR; Advertising;

    Sammanfattning : Augmented Reality (AR) is making its way into many industries, with advertising being no exception. Existing literature within the field have focused on investigating the benefits of AR advertising from the perspective of businesses, for instance by measuring purchase intention and effect on attitude towards the brand. LÄS MER

  5. 10. Upplevelseekvationen - när AI-teknik möter konsumenters värdeskapande

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Morris Holm; Emmelie Johansson; [2023]
    Nyckelord :Service logic; Resource interaction; the process of Value creation; Value in use; Outside-in perspective; Artificial Intelligence; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this thesis is to increase knowledge about how AI in physical Retail has consequences for consumers' value creation. The importance of competence and knowledge in combination with technology is emphasized to enable improved customer experiences in physical retail. LÄS MER