Sökning: "the feedback market"

Visar resultat 1 - 5 av 357 uppsatser innehållade orden the feedback market.

  1. 1. A Comparative Analysis of SecurityServices Using Identity and AccessManagement (IAM)

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Nithya Sree Muddychetty; [2024]
    Nyckelord :Access Control Lists; Identity Access Management; Multi-Factor Authentication; One time password; Single sign on; System Usability Scale; Virtual private network;

    Sammanfattning : Background: Identity and Access Management (IAM) is a critical IT securityframework for managing digital identities and resource access. With roots datingback to ancient civilizations, IAM has evolved from basic authentication to sophisticated methods. LÄS MER

  2. 2. Beyond the Pandemic: Exploring Quiet Quitting and Job Satisfaction : A qualitative research exploring job satisfaction in “the new workplace”

    Kandidat-uppsats, Jönköping University

    Författare :Sara Landin; Sanel Hadzic; Jonathan Biregeyi; [2023]
    Nyckelord :Quiet quitting; Job satisfaction; post-pandemic; OCB; two-factor theory; Theory X Y;

    Sammanfattning : Background: The COVID-19 pandemic reshaped part of the labor market, causing an increase in remote work and consequently the rise of “quiet quitting”. Quiet quitting refers to when an employee does the bare minimum at work, and the specific reasons for its rise, vary, however, there is reason to believe that remote work can be a contributing factor due to its effect on social connections and motivation. LÄS MER

  3. 3. Den föränderliga bilden av attraktivt arbete: En kvalitativ studie om Generation Y och Z : Hur organisationer kan arbeta för att behålla medarbetare i de yngre generationerna

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Alexandra Sörensen; Lovisa Edwall; [2023]
    Nyckelord :Employer branding; Attractive work; Attract and retain; Generation Y Millenials; Generation Z; Generational cohort theory; Motivational factors; Job embeddedness; Flexibility; Development; Leadership; Employer branding; Attraktivt arbete; Attrahera och behålla; Generation Y Millenials; Generation Z; Generational cohort theory; Motivationsfaktorer; Arbetstillfredsställelse; Flexibilitet; Utveckling; Ledarskap;

    Sammanfattning : Konkurrensen på arbetsmarknaden är idag hög och det blir allt viktigare för organisationer att vara attraktiva arbetsgivare för att kunna attrahera och behålla personal. De olika generationerna som idag är yrkesverksamma har enligt forskning olika förväntningar och idéer om vad som identifierar en attraktiv arbetsgivare. LÄS MER

  4. 4. Produktutveckling, värme i sitsar. : Produktutveckling av sittunderlag till Etacsduschstolar med fokus på värme och komfort.

    M1-uppsats, Jönköping University/JTH, Industriell produktutveckling, produktion och design

    Författare :Daniel Widehammar; Abdirahman Hassan; [2023]
    Nyckelord :Productdevelopement; Produktutveckling; Duschstol; Värme i sitsar; Sittunderlag; Etac Supply Center; Hygien; Värmefolie; Materialval; Testundersökning;

    Sammanfattning : The report describes a project aimed at finding a way to warm a seat. Etac, one of the leading manufacturers and developers of disability aids has received feedback from customers that the shower seats they produce are cold when the user has just sat down. This seemed to the user that showering is associated with inconvenience. LÄS MER

  5. 5. Hole-in-one Experiences : Evaluating the Impact of Experiential MarketingDimensions on Customer Engagement and LoyaltyWithin the Golf Course Industry

    Master-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Zachary Sporn; [2023]
    Nyckelord :Experiential Marketing; Golf Industry; Customer Engagement; Customer Loyalty; Emotional Response; Recreational Sports;

    Sammanfattning : Background: The leisure and recreational sports market, a multibillion-dollar industry, isexperiencing a transformative shift. With increased competition and changing consumerdemographics, businesses and facilities are seeking innovative strategies to ensure customerretention and maintain profitability. LÄS MER