Sökning: "Linnéa Yang"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Linnéa Yang.

  1. 1. SUPPORT FACILITIES FOR STUDENTS IN THEIR ENTREPRENEURIAL VENTURES AT LINNAEUS UNIVERSITY : HOW CAN THE INTERNATIONAL STUDENTS SEEK AND EXPERIENCE THE SUPPORT THEY GET FROM THE UNIVERSITY TO DEVELOP THEIR ENTREPRENEURIAL VENTURES

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Kadiatu Macarthy; Wei Yang; [2017]
    Nyckelord :Entrepreneuriship; International Students; Student Entrepreneurs; Business Support; Support Agency; Linnea University; Entrepreneurial Challenges; Entrepreneurial Success Factor; Net-work; Cooperation between Student Entrepreneurs and Support Agency; Efficiency of Business Support; Entrepreneurial Support in Sweden; Informal Start-ups.  ;

    Sammanfattning : We see an increasing need for more entrepreneurs to match the changing nature of the globe in this dynamic world. In 2012, the Swedish government considered entrepreneurship to be a theme running throughout the entire educational system. The university is one place to develop the entrepreneurial spirit, especially among students. LÄS MER

  2. 2. Localization Techniques, Yang-Mills Theory and Strings

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Teoretisk fysik

    Författare :Linnea Svensk; [2016]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Equivariant localization techniques exploit symmetries of systems, represented by group actions on manifolds, and use them to evaluate certain partition functions exactly. In this master thesis we begin with the study of localization in finite dimensions. LÄS MER

  3. 3. Kundlojalitet inom lojalitetsprogram

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Emma Eckhart; Linnéa Thomé Wastesson; [2014]
    Nyckelord :Lojalitet; Kundlojalitet; Lojalitetsprogram; Loyalty; Customer Loyalty; Loyalty Programs; Customer Club; Kundklubb;

    Sammanfattning : Bakgrund Som en följd av ett hårdare marknadsklimat har allt fler företag antagit en mer kundorienterad inriktning med kundrelationer i fokus (Xie & Chen 2013). Lojala kunder är en värdefull tillgång för företag, och allt fler forskare framhåller vikten av att behålla och vårda de befintliga kunderna (Bahaedin 2012). LÄS MER