Sökning: "Touchpoints. Digitalization"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Touchpoints. Digitalization.

  1. 1. Kundlojalitet och varumärkesförstärkning genom efterköpsinteraktioner i vitvarubranschen: : En fallstudie om Electrolux

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Said Can; Timmy Martinsson; Mohammed Ibrahim; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Då digitaliseringen har möjliggjort för fler kontaktytor mellan företag och konsumenter har interaktionen inte bara förbättrats utan också ökat, framför allt när det kommer till efterköpsinteraktioner. Denna studie har utforskat flera olika teorier om vilka nyckelfaktorer som är viktiga för konsumenten innan ett köp och på vilket sätt företag kan garantera att samma kund genomför ett återköp. LÄS MER

  2. 2. Embrace the Experience : A multiple case study of customer experience strategies within the Swedish retail market

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Linus Eriksson; Emmy Rosander; [2021]
    Nyckelord :Customer Experience; Customer Journey; Touchpoints; Service-dominant Logic; Omnichannel;

    Sammanfattning : The concept of customer experience has an increasing interest among organizations today since customers have become picky and demands for an experience are an existing fact. In the early 2000s, a paradigm shift was found, where focus from a goods-dominant logic was moved to a service-dominant logic which came to have a great impact on how to manage customer experiences today. LÄS MER

  3. 3. Getting Fit From The Living Room : A qualitative study on how the digitalization of fitness services have impacted the customer experience

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Jenny Månsson; [2021]
    Nyckelord :Customer experience; Customer journey; Touchpoints. Digitalization; Fitness industry; Fitness services.;

    Sammanfattning : Purpose The purpose of this study is to get insights in how the digitalization of fitness services has affected the customer experience, this with a focus on fitness services such as dance classes and PT-sessions online.  Theoretical background The theory has its foundation in both the customer journey where different touchpoints are perceived and the factors affecting the customer experience. LÄS MER

  4. 4. The Right Bricks for a World of Clicks - How the role of the physical fashion store is shifting in an increasingly digitalized market.

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Vasileios Dimopoulos; Velitchko Velichkov; [2021]
    Nyckelord :Retail; Digitalization; Fashion; Omnichannel; Showrooming Webrooming;

    Sammanfattning : Over the past decades, digitalization and e-commerce have transformed the retailing industry. Some sectors have seen it render the brick and mortar store all but obsolete; in others, it creates new opportunities for cross-channel synergies. LÄS MER

  5. 5. Three clicks away : A multiple case study of how technologies change the customer journey in the retail furniture sector.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Elin Adolfsson; Julia Edström; Wilma Övringe; [2021]
    Nyckelord :Customer experience; customer journey; touchpoints in customer journey; technological touchpoints; customer engagement; experience quality; retail; technology and furniture-sector.;

    Sammanfattning : The digital world is constantly growing. This contributes to increasing expectations and demands in the technical aspect. Digitization is powerful, but it further contributes to a number of challenges, such as the coordination of physical and digital stores. LÄS MER