Sökning: "Trust-commitment"

Visar resultat 1 - 5 av 50 uppsatser innehållade ordet Trust-commitment.

  1. 1. Global Connection Chronicles: Building Bridges, Not Walls. - Exploring Business Sweden's Dynamic International Relationships in The African Market in terms of Trust, Commitment, Communication, and Culture.

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Dalia Adawi; Diana Kebedom; [2023-09-07]
    Nyckelord :International business relationship; Trust; Commitment; Communication; Creating -; Developing -; and Dissolving B2B relationships; Multicultural Business; Business Sweden; South Africa; Kenya;

    Sammanfattning : As the world continues to globalize at a fast pace, the trust, commitment, and communication that are the foundations of successful business-to-business (B2B) relationships may change. Especially in today's world of competing worldviews and increasing intergroup tensions, how do businesses strike this fine balance? Globalization accelerates and changes commercial ties, overlapping linguistic and cultural barriers, social tradition, etc. LÄS MER

  2. 2. "We are a team": Creating a Healthy Coach-Youth Golfer Relationship

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för hälsa och välfärd

    Författare :Jesper Littorin; [2023]
    Nyckelord :Coach-athlete relationship; mental health; well-being; youth athlete; golf; Tränare-spelare relation; mental hälsa; välmående; ungdomsidrottare; golf;

    Sammanfattning : The research objectives were (1) to explore how coaches and youth golfers perceive a healthy coach-athlete relationship and (2) what they do to facilitate such a relationship. A qualitative small-q study was done by interviewing five experienced coaches and five competitive youth-golfers using two semi-structured interview guides in order to get both coaches’ and athletes’ perspectives. LÄS MER

  3. 3. Sustainability Content on Social Media Marketing with a B2B Perspective : A qualitative multiple case study on sustainability in social media marketing in the global manufacturing industry

    Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alexander Nordström Käll; Jonas Nyman; [2023]
    Nyckelord :B2B; Social media marketing; Sustainability; Relationship marketing; Trust-commitment;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to investigate how sustainability can be used in social media marketing to create trust and commitment in B2B relationships with all stakeholders.  Method: Multiple case study with an abductive approach, data collection through nine semi-structured interviews and several sources of secondary data. LÄS MER

  4. 4. The Impact of Corporate Social Responsibility DiversityEquity and Inclusion efforts on Brand Image

    Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Omar Khalafallah; Semhar Weldesylasie; [2023]
    Nyckelord :CSR; corporate social responsibility; diversity; equity and inclusion; trust; commitment; brand image;

    Sammanfattning : Abstract Date:                         2023-05-30 Level:                        Master Thesis in Business Administration, 15 HP Institution:                School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University  Authors:                    Omar Khalafallah, Semhar Weldesylasie  Title:                          The Impact of Corporate Social Responsibility Diversity Equity and Inclusion efforts on Brand Image. Supervisor:                Rana Mostaghel Keywords:                  CSR, corporate social responsibility, diversity, equity and inclusion, trust, commitment, brand image. LÄS MER

  5. 5. Våra plattformar och köpintentioner : En kvantitativ undersökning om konsumenters köpintention på Facebook och Tiktok 

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Oliwer Tomczyk; Wilma Pasanen; Nathalie Indiketiya Hewage; [2023]
    Nyckelord :Social media marketing; tillit förtroende; tekniskt förtroende; köpintention; sociala medier; riskbenägenhet; upplevd kontroll; teknisk effektivitet; Facebook och Tiktok;

    Sammanfattning : Sammanfattning Datum: 2023-05-31 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 hp Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet  Författare: Nathalie Indiketiya Hewage (01/05/11) Wilma Pasanen (01/08/31)                                Oliwer Tomczyk  (96/03/30)                             Titel: Våra plattformar och köpintentioner - En kvantitativ undersökning om Konsumenters köpintention på Facebook och Tiktok Handledare: Sara Melén Hånell Nyckelord: Social media marketing, tillit/förtroende, tekniskt förtroende, köpintention, sociala medier, riskbenägenhet, upplevd kontroll, teknisk effektivitet, Facebook och Tiktok  Forskningsfråga/or: Hur påverkar reklam konsumenters köpintention på Facebook och Tiktok beroende på kön och ålder?  Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka sambandet på reklam mellan Facebook och Tiktok samt konsumenters köpintention. Studiens resultat bidrar till en bättre förståelse för huruvida köpintentionen ändras beroende på plattform och demografiska faktorer, mer specifikt kön och ålder. LÄS MER