Sökning: "electronic products"
Visar resultat 1 - 5 av 342 uppsatser innehållade orden electronic products.
1. Application of Fourier Transforms to time-resolved ambient pressure spectroscopy operando studies of CO oxidation over Pt(111)
Master-uppsats, Lunds universitet/Fysiska institutionen; Lunds universitet/SynkrotronljusfysikSammanfattning : The study of heterogeneous catalysis has important implications in increasing the efficiency of industrial processes and in reducing the emissions of greenhouse gases from sources such as automobiles. A reaction with high industrial relevance is the oxidation of CO on noble metal catalysts. LÄS MER
2. TROFISK ÖVERFÖRING OCH TOXISKA EFFEKTER AV (NANO-)PARTIKLAR FRÅN ELEKTRONISKT AVFALL
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / Institutionen för biologi och miljövetenskap; Göteborgs universitet / Institutionen för biologi och miljövetenskapSammanfattning : Today, nanoparticles (NPs) are being included in an increasing number of products, and with that comes the dispersion of NPs in the environment. However, the ecological impact of NPs remains largely unexplored, particularly in regards to real emissions with complex compositions of NPs and other pollutants. LÄS MER
3. Multi-camera system for close-up supervision in test-fixtures using openCV and optics
Master-uppsats, Lunds universitet/Atomfysik; Lunds universitet/Fysiska institutionenSammanfattning : The test-fixture is a device used for testing of electronic circuits in production, that is produced by the Lund based company mikrodust AB. In the test-fixture, cameras are both used for supervision of products-in-testing and in the products themselves. LÄS MER
4. Du kan inte lura ett barn, eller? - En undersökning om barns skydd vid personifierad onlinereklam
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : With the development of digitalization, personalized online advertising has grown worldwide. This means that companies, through so-called Cookies, collect personal data about the consumer to then create online advertising based on the consumer's interests. LÄS MER
5. Go with the flow : En studie om social konsumtion på TikTok
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : I takt med att sociala medier har växt sig större har konsumenters shoppingbeteende förändrats. Inköp av produkter sker numera i allt större utsträckning på sociala medier. LÄS MER