Sökning: "focus group interviews"
Visar resultat 16 - 20 av 2665 uppsatser innehållade orden focus group interviews.
16. “FAMILJER GÅR SÖNDER FÖR ATT DE INTE FÅR RÄTT HJÄLP I TID” : En kvalitativ studie om väntetider till BUP för barn utifrån ett föräldraperspektiv
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : The aim of the study was to examine the consequences of the long wait to children's psychiatry in Sweden, BUP from a parent's perspective. Four questions were phrased based on the study. LÄS MER
17. ”ÄR DU BEREDD OM DET BLIR EN KRIS?” : En kvalitativ studie av hur medborgare i en kommun uppfattar och förhåller sig till riskkommunikation
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : In a time where crises are more present, risk communication plays an important role in equipping citizens with information and knowledge on how to prepare themselves. This study examines how citizens in the municipality Strängnäs perceive and interpret the municipality's risk communication, particularly focused on the information folder "Be prepared for a crisis or social disturbance". LÄS MER
18. Creating a Dependency Management DevBot to Improve DeveloperWorkflows
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknikSammanfattning : Software Development Bots (DevBots) are automated tools that handle tasks in a software development setting, often used to simplify daily routines. Research within the field evaluates the use of DevBots but most focus on hard quantitative metrics (commits and pull requests) and only a few qualitative metrics such as how satisfied the developer is with the new DevBot and what frameworks could be used to build it. LÄS MER
19. THE DESIGN OF EVALUATION FEATURE TO IMPROVE DEVELOPMENT OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEM
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeSammanfattning : Purpose: The main purpose of the project is to improve the evaluation processes in a post implemented learning management system. Recurrent and agile evaluation can improve user experience and establish good prerequisites for the users’ learning. However, the user’s feedback is essential in the improvement of the system. LÄS MER
20. ”SÅ SNYGGT SOM MÖJLIGT UTAN ATT DET SYNS ATT MAN HAR FÖRSÖKT” En kvalitativ studie om unga vuxnas upplevelser av självpresentation på dejtingappar
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Executive summary People publicly announcing their search for love is hardly a new phenomenon. Contact ads have existed in newspapers since the 17th century and the concept is still current, albeit now in the re mediated form of dating apps. LÄS MER