Sökning: "varför öka marknadsandelar"

Visar resultat 6 - 7 av 7 uppsatser innehållade orden varför öka marknadsandelar.

  1. 6. LHC - Strävan efter att öka den totala kundupplevelsen

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Pierre Farkas; Henrik Bodarve; [2011]
    Nyckelord :Sports Marketing; Service Marketing; Relationship Marketing; Customer Satisfaction; Ishockey; Varumärke; Evenemang; Upplevelseindustri; Konsumentbeteende;

    Sammanfattning : In today's society there are a lot of offers towards consumers, where they actively have to choose the most appealing offer. In order for an offer to be attractive it must add value in line with the customers demand. LÄS MER

  2. 7. Viskosmassa – framtid eller fluga

    Magister-uppsats, SLU/Dept. of Forest Products

    Författare :Karl Holmström; [2011]
    Nyckelord :viskos; dissolvingmassa; textilfibrer;

    Sammanfattning : Södra är världens tredje största tillverkare av avsalumassa. I december 2010 beslutade företaget att konvertera en produktionslinje vid Mörrums bruk till produktion av dissolvingmassa. Satsningen grundar sig på att Södra har en stark tro på dissolvingmassa och särskilt segmentet viskos. LÄS MER