Sökning: "Customers’ needs"
Visar resultat 1 - 5 av 1599 uppsatser innehållade orden Customers’ needs.
1. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER
2. Local Entertainers in Cebu, Philippines Entertainment and Sex Work: The Struggle for Empowerment
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för globala studierSammanfattning : The purpose of this thesis is to examine why local women in Cebu, Philippines, chose to work as entertainers and sex workers. It will examine how their occupation affect their daily lives, in regard to their economy and their social relations with their families, colleagues and customers. LÄS MER
3. Unlocking the Secrets of Radical Innovation Leadership - An Exploration of the Leadership Practices that Drive Radical Innovation within Organizations
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Innovation is essential for companies to distinguish themselves from competitors and fulfill customers' evolving needs, resulting in increased market share and financial performance. Research in academic literature has acknowledged the significance of leadership in promoting innovation within an organization. LÄS MER
4. Nyexaminerade fastighetsmäklares vägar för att etablera sig i en konkurrensutsatt bransch : En kvalitativ studie om fastighetsmäklares egna erfarenheter från att etablera sig som fastighetsmäklare
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Fastighetsmäklarbranschen är en av de mest konkurrensutsatta branscherna på arbetsmarknaden. En stor del nyexaminerade fastighetsmäklare lämnar yrket redan efter två år på grund av att de har misslyckats att etablera sig. LÄS MER
5. Effektivisera och kvalitetssäkra debitering av tilläggstjänster på Postnord TPL, Region Stockholm
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : For a business to maintain its competitiveness, it should adapt to the constantly changingmarket to be able to meet the needs and expectations of their customers for quality. Thiscan be done by working with quality development and process management. LÄS MER