Sökning: "Helping tools"
Visar resultat 1 - 5 av 137 uppsatser innehållade orden Helping tools.
1. AI: A helping hand for digital marketing agencies? : AI: En hjälpande hand för digitala marknadsföringsbyråer?
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : This study evaluates whether generative AI tools built on the language model GPT-3 can streamline the processes of digital marketing agencies. The method used for gathering qualitative data was two sets of semi-structured individual interviews with different digital marketing agencies. LÄS MER
2. Ett knapptryck bort från en manipulerad verklighet : En semiotisk analys av AR- och AI-filter i fotoredigeringsappar ämnade för sociala medier
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : In today's social media we see an increase in the use of filters, filters that can distort one's appearance and surroundings, making one wonder what is real and authentic. This essay will analyze two different apps intended for social media that use the popular automated editing tools; Augmented Reality(AR)- and Artificial Intelligence (AI), to find how easily accessible they are and whether the results seem authentic. LÄS MER
3. Informal Knowledge Sharing : Grasping the Complexity of Sharing Knowledge in Ericsson’s Software Development
Master-uppsats, Linköpings universitet/Projekt, innovationer och entreprenörskapSammanfattning : Many organizations have realized the importance of managing what they know in a proper way, with the sharing of knowledge as one of the most central aspects. However, the practices of knowledge sharing are seldom fully understood, and thus implementations of technical systems intended to improve knowledge sharing have less effect than expected. LÄS MER
4. Extraction of Global Features for enhancing Machine Learning Performance
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Data Science plays an essential role in many organizations and industries to become data-driven in their decision-making and workflow, as models can provide relevant input in areas such as social media, the stock market, and manufacturing industries. To train models of quality, data preparation methods such as feature extraction are used to extract relevant features. LÄS MER
5. Kostnaden att hjälpa : En kvalitativ studie om sekundär traumatisering hos samtalsbehandlare
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : Syftet med denna studie är att undersöka samtalsbehandlares upplevelser samt kännedom om sekundär traumatisering. Studien syftar också till att undersöka samtalsbehandlares tankar om vad som kan förebygga samt hur eventuella negativa effekter av att arbeta med klienter som upplevt trauma kan hanteras. LÄS MER