Sökning: "Martin Ejresjö"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Martin Ejresjö.
1. Online or offline: Perceived risk and its influence on young consumers decision of where to consume.
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This paper seeks to increase the knowledge about how perceived risk influence young consumers’ decision to consume online or in a brick-and-mortar store. In addition, gain a deeper understanding if brick-and-mortar stores are still relevant when online shopping is taking a more prominent role in how individuals consume their products and services. LÄS MER
2. Företags upplevelser av gerillamarknadsföring
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Vi lever i en värld där möjligheten för marknadsförare att nå konsumenter aldrig varit större och dagligen utsätts svenska konsumenter för cirka 1 500 reklambudskap. Att det blivit lättare att nå ut för marknadsförare har därmed också bidragit till att det blivit svårare att nå fram med sitt budskap än det varit förut. LÄS MER