Sökning: "company commitment"

Visar resultat 1 - 5 av 679 uppsatser innehållade orden company commitment.

  1. 1. JAKTEN PÅ HÅLLBARHET. En semiotisk bildanalys av svenska modeföretags innehåll och kommunikation på Instagram under Black Week

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Natalie Hedberg; Moa Lidö Mannervik; [2024-03-06]
    Nyckelord :Black Friday; Black Week; CSR; Greenwashing; Hållbarhetskommunikation; Instagram; Konsumtion; Semiotik;

    Sammanfattning : This undergraduate thesis employed a qualitative content analysis that includes a semiotic approach, incorporating both denotation and connotation, to examine advertising campaigns on Instagram from three Swedish fashion companies during Black Week. The Swedish fashion companies that were examined are Haglöfs, Gina Tricot and Kappahl. LÄS MER

  2. 2. From Investment to Payoff: Exploring the CostImplications of AI Adoption in InventoryManagement Across the Different Phases

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :bashir Kattan; Lilas Sheekh Kalil; Linda Offor-Ugwuka; [2024]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Background and problem discussion: In recent years, there has been increasing recognition ofArtificial intelligence (AI) and its benefits in various sectors, including inventory management,which is a significant component of company expenses. However, adopting AI in inventorymanagement also comes with challenges and expenses before businesses can fully reap itsbenefits. LÄS MER

  3. 3. Kontroll i Kaoset - En Fallstudie på Oatlys Kris- och Kommunikationsstrategier

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Samuel-Maxim Petrik; Oscar Holgersson; [2024]
    Nyckelord :Krishantering; Kriskommunikation; Intressenter; Varumärkesaktivism; Hållbarhet; Business and Economics;

    Sammanfattning : Research questions: How do internal and external crisis communication interact with each other and how does this play a role in crisis management in companies that apply brand activism? Purpose: The purpose of this essay is to gain a deeper understanding of how internal and external crisis communication affect each other and how the interaction between these affect the company's crisis management. Methodology: The choice of methodology that was made was based on a hermeneutic research strategy, together with a qualitative research strategy. LÄS MER

  4. 4. Påverkar medlemmarnas engagemang uppfattningen av medlemskap, förtroende och socialt kapital? : en komparativ studie mellan olika engagemangsnivåer bland medlemmar

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Lukas Hüllert Åkesson; Gabriella Ivedal; [2024]
    Nyckelord :kooperativ; medlemskap; förtroende; socialt kapital; lantbrukskooperativ; skogskooperativ;

    Sammanfattning : Sverige är unikt som land med sin höga andel skog av den totala ytan, 75% utgörs av jord- och skogsmark, vilket motsvarar 30,9 miljoner hektar. Det gör att skogsnäringen har en viktig roll för Sverige, både för handeln, exporten och sysselsättningen inom landet. LÄS MER

  5. 5. Kvalitetsutmaningar i produktionsberedning : En grundorsaksanalys hos Siemens Energy AB

    Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ingenjörsvetenskap

    Författare :Sara Jonasson; Mattias Karlsson; [2024]
    Nyckelord :production preparation; quality; produktionsteknik; kvalitetsbrist; kommunikation;

    Sammanfattning : A successful company is characterized by shared values, a clear vision, continuous improvements and everyone’s commitment. By consistently striving to achieve and exceed needs and expectations, quality becomes a cornerstone of long term success. LÄS MER