Sökning: "interested party"
Visar resultat 1 - 5 av 72 uppsatser innehållade orden interested party.
1. LE OCH VINKA POLITIKER! En kvantitativ innehållsanalys av svenska EUparlamentarikers självpresentation på Instagram
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : The evolution of social media has changed the way people communicate, among other things the political communication. On social media political actors can communicate directly to their audience and circumvent the traditional media, and it is also platforms that have a more personal focus. LÄS MER
2. "Det är bara käbbel"
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : Every election, millions of Swedes go to vote to determine which party will govern for the coming four year period. For those not particularly interested in politics, televised debates help to gather information before the election. LÄS MER
3. Hantering av andelar i marksamfälligheter vid lantmäteriförrättningar : En studie kring hur marksamfälligheters förvaltning påverkas vid omdisponering av andelar
Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ingenjörsvetenskapSammanfattning : Marksamfälligheter är enligt 1 kap. 3 § fastighetsbildningslagen (1970:988) markområden som ägs av flera fastigheter. För samfälligheter generellt finns två förvaltningsformer, delägar- eller föreningsförvaltning. LÄS MER
4. Marksamfälligheter som delägare i gemensamhetsanläggningar
Master-uppsats, Lunds universitet/FastighetsvetenskapSammanfattning : The aim of the study is to examine the conditions for joint property units to be assigned participatory shares in a joint facility, as well as the consequences of such a procedure. The goal of the study is partly to answer if such a procedure is compatible with the rules of the law, but also to examine the occurrence of joint property units as members in joint facilities in practice. LÄS MER
5. Does the content of CSR information matter? : A qualitative study to explore consumers’ attitudes towards fast-fashion companies
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Background: Fast-fashion companies are famous for manufacturing the products at cheaper prices and consumers are getting aware of that. Due to the widespread environmental and social problems in the world, Corporate Social Responsibility (CSR) has significantly evolved in fast-fashion industries. LÄS MER