Sökning: "Emma Ford"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Emma Ford.
1. Instagram Perceptions and Coherent Impressions: An Exploratory Study Regarding Perceptions of Personal Brands
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this thesis is to explore how individuals perceive a personal brand online on social media, compared to how it is perceived offline in real life, and whether there is a difference in the perception of the personal brand. By using Instagram as an empirical context, this thesis explores similarities and differences in the perceptions of a personal brand from a perspective of ordinary users and the everyday identity. LÄS MER
2. Välkommen att investera - En kvalitativ studie om investerarkommunikation och förtroendeskapande i delningsekonomin
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Denna studie ämnar skapa förståelse för hur kommunikation sker på digitala plattformar. Genom det empiriska exemplet crowdfunding undersöks hur kommunikation gentemot investerare översätts till en delningsekonomisk kontext. Studien använder sig av en hermeneutisk ansats där empirin porträtteras i en flerfallsanalys. LÄS MER
3. The story about brand values: An exploratory study of storytelling as an instrument for conveying brand values
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
4. Management Culture - Identifying Absorption due to an Acquisition Case : Ford's Acquisition of Volvo
Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomiSammanfattning : The accelerating globalisation has led to an increased number of acquisitions and mergers. This implies changes within the organisation and problems with the implementation process of the new organisation that is taken form. LÄS MER