Sökning: "Emma Ford"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Emma Ford.

  1. 1. Instagram Perceptions and Coherent Impressions: An Exploratory Study Regarding Perceptions of Personal Brands

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Emma Ford; Frida Jakobsson; [2017]
    Nyckelord :Personal Brands; Personal Branding; Perceptions; Online; Offline; Social Media; Instagram; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this thesis is to explore how individuals perceive a personal brand online on social media, compared to how it is perceived offline in real life, and whether there is a difference in the perception of the personal brand. By using Instagram as an empirical context, this thesis explores similarities and differences in the perceptions of a personal brand from a perspective of ordinary users and the everyday identity. LÄS MER

  2. 2. Välkommen att investera - En kvalitativ studie om investerarkommunikation och förtroendeskapande i delningsekonomin

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Emma Ford; Astrid Svensson; [2016]
    Nyckelord :delägarbaserad crowdfunding; investor relations; förtroende; delningsekonomi; storytelling; strategisk kommunikation; Social Sciences;

    Sammanfattning : Denna studie ämnar skapa förståelse för hur kommunikation sker på digitala plattformar. Genom det empiriska exemplet crowdfunding undersöks hur kommunikation gentemot investerare översätts till en delningsekonomisk kontext. Studien använder sig av en hermeneutisk ansats där empirin porträtteras i en flerfallsanalys. LÄS MER

  3. 3. The story about brand values: An exploratory study of storytelling as an instrument for conveying brand values

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Emma Ford; Frida Jakobsson; Lisa Marie Bauer; [2016]
    Nyckelord :Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. Management Culture - Identifying Absorption due to an Acquisition Case : Ford's Acquisition of Volvo

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi

    Författare :Jakob Lundin; Mikael Olsson; Emma Petersson; [2004]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The accelerating globalisation has led to an increased number of acquisitions and mergers. This implies changes within the organisation and problems with the implementation process of the new organisation that is taken form. LÄS MER